آموزش تضمینی زبان انگلیسی

  1401-11-01
  آموزش زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی بسیار مهم و حیاتی است. آموزش تضمینی زبان انگلیسی ادعایی است که هر آموزشگاهی نمی تواند آن را ارائه دهد. آموزش زبان انگلیسی به صورت تضمینی بسیار جذاب به نظر می رسد. آیا تاکنون آموزش تضمینی زبان انگلیسی را در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک تجربه کرده اید؟ ما با خلق شیوه ای نوین و کاربردی در این آموزشگاه، زبان انگلیسی را به صورت تضمینی به زبان آموزان تدریس می کنیم. گواه این موضوع، تعداد بسیار زیاد زبان آموزانی است که به آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک مراجعه کرده و بعد از مدت زمان کوتاهی به راحتی می توانند به زبان انگلیسی صحبت کرده و آن را متوجه شوند.

زبان انگلیسی مهمترین ابزاری است که با استفاده از آن می توانید آینده خود را بسازید. برای پیدا کردن شغل مناسب، داشتن درامد مناسب، پیشرفت در تحصیل و شغل، مهاجرت و ... باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید. بنابراین ما در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک به جد به دنبال آموزش تضمینی و مناسب زبان انگلیسی هستیم.

یکی از مهمترین بخش های آموزش زبان انگلیسی، مکالمه می باشد. در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک، آموزش تضمینی مکالمه زبان انگلیسی انجام می شود.

آموزش تضمینی زبان انگلیسی

 

 فهرست مطالب این مقاله:

- چرا زبان انگلیسی یاد نمی گیرم

- پاسخ به سوالاتی مانند "چرا زبان انگلیسی یاد نمی گیرم"

- راه حل آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک برای یادگیری تضمینی زبان انگلیسی

- ایده های جدید برای آموزش تضمینی زبان انگلیسی

- در چه صورتی زبان انگلیسی را یاد نخواهم گرفت

- اثر مرکب در یادگیری زبان انگلیسی

- آموزش تضمینی زبان انگلیسی در شرق تهران

- آموزش تضمینی زبان انگلیسی در مرکز، شمال، جنوب و غرب تهران

- آموزش تضمینی زبان انگلیسی به صورت حضوری

- دوره فشرده زبان انگلیسی به صورت تضمینی

- ویژگی های مثبت آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک در آموزش زبان به صورت تضمینی

- آموزش زبان انگلیسی به صورت تضمینی برای بزرگسالان

- مدرک اعطایی در آموزش زبان انگلیسی به صورت تضمینی

- آموزش خصوصی زبان انگلیسی به صورت تضمینی

- چه مدت طول می کشد تا زبان انگلیسی را به صورت تضمینی یاد بگیرم

- پرکاربردترین جملات و اصطلاحات زبان انگلیسی در آموزش به صورت تضمینی

- اصطلاحات یا idioms

- باورهای غلط در آموزش زبان انگلیسی

-الزام به دانستن 500 فعل مهم در زبان انگلیسی

- 5,000 کلمه برای یادگیری زبان انگلیسی

- مکالمه انگلیسی، مهمترین رکن آموزش زبان انگلیسی

- آموزش زبان انگلیسی همراه با شعر و موسیقی

- آموزش تضمینی مکالمه زبان انگلیسی

- سوالات متداول درباره آموزش تضمینی زبان انگلیسی

 

چرا زبان انگلیسی یاد نمی گیرم؟

زبان انگلیسی مورد نیاز هر انسانی است. مخصوصا برای ما ایرانیان که همواره به دنبال پیشرفت کردن هستیم و طبیعتا در این مسیر، یادگیری زبان انگلیسی حرف اول را می زند.

اما یک سوال بسیار مهم در این جا مطرح می شود:

"چرا با اینکه این همه زبان انگلیسی می خوانیم  و کلاس می رویم، چیزی یاد نمی گیریم؟"

آیا من توانایی کمی در یادگیری زبان انگلیسی دارم؟ آیا سن و سال من برای یادگیری زبان انگلیسی کم است؟ آیا سن من آنقدر زیاد است که دیگر نمی توانم زبان جدیدی یاد بگیرم؟

چه دلیلی دارد که نوجوان 15 ساله بعد از 5 سال کلاس زبان رفتن همچنان نمی تواند به درستی صحبت کرده و گلیم خود را از آب بیرون بکشد؟
پاسخ این سوالات و ابهامات در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک وجود دارد. ما با پاسخ های منطقی جواب این سوالات را می دهیم.

آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک با کنار هم قرار دادن همه مشکلات به راز این سوالات پی برده و در اقدامی کاملا بی نظیر دست به خلق شیوه ای کاملا متفاوت و تضمینی زده تا شما بتوانید با صرف کمترین زمان و هزینه، بیشترین بازدهی را در یادگیری زبان انگلیسی داشته باشید.

 

پاسخ به سوالاتی مانند "چرا زبان انگلیسی یاد نمی گیرم"

در اکثر کلاس ها و آموزشگاه های زبان انگلیسی کشورمان، شیوه تدریس و کتاب های مورد استفاده از کشورهای صاحب این زبان یعنی انگلستان و آمریکا گرفته شده است ! این فاجعه است. بله فاجعه. شاید تعجب کنید که چرا آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک چنین ادعایی را دارد. اما به شما قول می دهیم که تا چند لحظه دیگر قانع خواهید شد.

از پدر و مادر خود بپرسید که زمانیکه شما 2 یا 3 ساله بودید چگونه به شما زبان فارسی را یاد دادند. قطعا در ابتدا به شما اسم هایی مانند "بابا ، مامان ، بخاری و ..." و سپس صفت هایی مانند "زحمتکش ، مهربان ، داغ و ..." و در نهایت شما یاد گرفتید بگویید "بابای زحمتکش ، مامان مهربان و بخاری داغ". در آن سن دفتر و مداد در مقابل شما قرار داده نشد تا حروف فارسی را تمرین کنید تا بتوانید آن کلمات را بنویسید. در واقع می خواهیم به شما بگوییم که یادگیری هر زبان جدیدی این گونه شروع می شود. شما در ابتدا باید بتوانید بگویید و بنشوید. یعنی همان ارکان Speaking و Listening. سپس هنگامی که شما 7 ساله شدید و زبان فارسی را به خوبی صحبت کردید و شنیدید، به مدرسه رفتید تا حروف را یاد بگیرید و بعد از یک سال تمرین توانستید جملات ساده ای مانند "بابا آب داد" را بنویسید و بخوانید. شما این پروسه را به دفعات دیده اید و آن را قبول دارید. حال چگونه است که در هنگام آموزش زبان انگلیسی، مسیری کاملا متفاوت طی می شود؟ چرا روش یادگیری زبان فارسی در یادگیری زبان انگلیسی عینا تکرار نمی شود؟ پاسخ این است که آموزشگاه های مختلف زبان انگلیسی در ایران، شیوه آموزش زبان انگلیسی به کودکان انگلیسی زبان و کتاب های  آنها را به ایران آورده و آن را تدریس می کنند. در واقع آن شیوه تدریس و کتاب ها برای زبان آموزان خودشان طراحی شده است.یعنی کودک 7 ساله ای که در انگلستان به دنیا آمده، به راحتی می تواند به زبان انگلیسی صحبت کند و بشنود. حال در این سن این شیوه و کتاب ها در مقابلش قرار داده می شود تا بتواند نوشتن و خواندن (یعنی ارکان Writing و Reading) را یاد بگیرد. این پروسه خیلی ساده، در ایران رعایت نمی شود. در واقع کتاب هایی که معروف هستند به راحتی توسط آموزشگاه های مختلف تدریس می شود و این در حالی است که اصلا این کتاب ها و شیوه آموزش، برای بچه های ایران زمین طراحی نشده است.

تا اینجای کار متوجه شدیم که چرا ما با اینکه سال های زیادی را صرف رفتن به کلاس زبان انگلیسی می کنیم و هزینه های ریالی زیادی را متقبل می شویم باز هم نمی توانیم آن را یاد بگیریم.

 در تیتر بعدی به این می پردازیم که آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک، علی رغم اینکه مشکل را شناسایی کرده، چه راه کاری برای حل آن طراحی کرده است.

 

راه حل آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک برای یادگیری تضمینی زبان انگلیسی

ما در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک با الگوبرداری از روش های صحیح آموزش زبان انگلیسی و با تکیه بر دانش و تجربه خود در این حوزه، اقدام به طراحی و تدوین روش آموزشی کاملا متفاوت و تضمینی و همچنین طراحی کتاب ها و فایل های صوتی و تصویری متناسب با زبان آموزان ایرانی کرده ایم. در این شیوه، آموزش زبان انگلیسی در ابتدا با استفاده از موسیقی به زبان آموز ارائه و سپس با استفاده از شیوه هایی کاملا موثر توسط اساتید این مجموعه به زبان آموزان تدریس می شود. در واقع آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان چکاوک بسیار دلچسب بوده و اصلا تکراری و کسل کننده نیست. محیط هر یک از کلاس های ما در این آموزشگاه بسیار شاد و موثر است و زبان آموزان زبان انگلیسی را یاد می گیرند. حال فرض کنید که شما به عنوان زبان آموز آموزشگاه زبان چکاوک، میل باطنی به یادگیری زبان انگلیسی داشته باشید، در نهایت ما به شما تضمین می دهیم که فقط و فقط با صرف انرژی و زمان بسیار کمی بتوانید به راحتی به زبان انگلیسی صحبت کرده و با دیگران مکالمات طولانی داشته باشید.

بنابراین ما به صورت واقعی زبان انگلیسی را با تضمین یادگیری ارائه می دهیم. شما عزیزان اگر تا به حال آموزش تضمینی زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان انگلیسی را تجربه نکرده اید، می توانید با کارشناسان ما در این مرکز تماس بگیرید تا مشاوره ای رایگان دریافت کرده و در صورت تمایل تعیین سطح  شوید. (همچنین در صورت تمایل می توانید به صورت آنلاین با این استفاده از این لینک، در آزمون تعیین سطح رایگان شرکت کنید.

 

ایده های جدید برای آموزش تضمینی زبان انگلیسی

آیا می توان انتظار داشت که آموزشگاهی صرفا به دلیل داشتن نام و شهر، بتواند به صورت تضمینی زبان انگلیسی آموزش دهد؟ خیر. برای آموزش زبان انگلیسی در چنین سطحی نیاز به نوآوری های بسیار زیادی است. چرا که تا قبل از این، بی شمار در اطراف خود، دوستان و آشنایانی را دیده اید که مدت هاست به کلاس زبان می روند ولی هنوز چیزی بلد نیستند.  پس ما در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک همواره در حال افزایش کیفیت آموزش زبان با استفاده از ایده های مختلف و جذاب هستیم. قطعا جزییات روش های آموزشی در وب سایت قابل توصیف نیست. چرا که امکان کپی برداری توسط سایرین وجود دارد. اما به برخی از روش هایی که به عنوان روش های مکمل برای آموزش هرچه بهتر زبان به کار می گیریم اشاره خواهیم کرد:

 

1- بازی های جذاب (نه فقط برای کودکان)

در این بازی ها که تنوع آن به بیش از 20 مورد می رسد، آموزش درس های مختلف هر یک از کتاب هایمان، از جهت های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد. اتفاقی که می افتد این است که زبان آموز به دلیل هیجان و جذابیت بیش از حد آن رفتار، ترغیب به یادگیری می شود. همچنین ماندگاری مطالب در ذهن او بیشتر و ماندگارتر شده و زبان آموز می تواند موارد آموزشی را با صرف انرژی و زمان کمتری یاد بگیرد.

 

2- مسابقات بین کلاسی

زبان آموزان هر کلاس با شرکت در مسابقات بین کلاسی با زبان آموزان سایر کلاس ها که هم سطح خودشان هستند به رقابت می پردازند و این خود کمک می کند تا سطح یادگیری زبان آموزان بیشتر شود.

 

3- پیگیری توسط سوپروایزرها

چیزی که به ندرت می توان در آموزشگاهی دید ! ما همواره به دنبال این هستیم که زبان آموزان، واقعا زبان انگلیسی را در آموزشگاه ما یاد بگیرند. یکی دیگر از دلایل تضمین ما همین است. کارشناسان ما در این آموزشگاه همواره هر یک از زبان آموزان را به صورت فردی زیر نظر دارند و روند یادگیری آنها را به صورت کاملا دقیق بررسی می کنند. این پروسه ی کاملا دقیق به این منظور انجام می شود تا اگر زبان آموزشی به هر دلیل نتوانست به درستی زبان انگلیسی بیاموزد، عیب یابی شده و اصلاح شود. شاید مشکل از جایی باشد که کسی حد خود زبان آموز انتظار آن را نداشته باشد. بنابراین ما با جدیت پیگیر یادگیری درست همه زبان آموزان هستیم.

 

در چه صورتی زبان انگلیسی را یاد نخواهم گرفت

در آموزشگاه زبان چکاوک، تنها در صورتی زبان انگلیسی را یاد نخواهید گرفت که خودتان بخواهید چیزی یاد نگیرید ! منظور از حرف این است که اگر خودتان را در مدت زمان کوتاهی به دست ما بسپارید، می توانید به راحتی به زبان انگلیسی صحبت کنید.

 

اثر مرکب در یادگیری زبان انگلیسی

اثر مرکب، پدیده ای است که می تواند معجزه خلق کند. بیایید تا با مثالی اثر مرکب را به شما توضیح دهیم.

فرض کنید در یک مسابقه شرکت کرده اید و از شما درخواست می شود تا یکی از 2 گزینه زیر را به عنوان جایزه انتخاب کنید:

گزینه اول : به شما در همین لحظه مبلغ 1,000,000,000 معادل یک میلیارد تومان داده شود.

گزینه دوم : به شما تنها مبلغ  1,000 معادل هزار تومان داده شود. ولی هر روز که بگذرد، مبلغ روز قبل، 2 برابر می شود (یعنی در روز دوم شما 2 هزار و در روز سوم شما 4 هزار تومان دارید) و این پروسه تا 30 رو ادامه دارد. بعد از گذشت 30 روز، مبلغ نهایی به شما داده می شود.

شاید در نگاه اول گزینه اول جذاب به نظر برسد. اما با کمی انجام دادن محاسبات ریاضی متوجه خواهید شد که پیشنهاد گزینه دوم، بعد از 30 روز به شما مبلغ 1,073,741,824,000

معادل حدود 1073 میلیارد تومان خواهد بود ! چقدر عجیب ! مبلغ هزار تومان چگونه به این عدد رسید ؟ دلیل اصلی استمرار است. در واقع اگر شما در انجام هر کاری استمرار داشته باشید، ولو آن کاری که در حال انجام آن هستید خیلی کوچیک باشد، اما با گذر زمان و استمرار بخشیدن به آن می توانید نتایج فوق العاده ای را به دست آورید.

باز هم برسیم به بحث تضمینی بودن آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک. ما با به کار گیری روش ها و متدهای کاملا درست و ایرانیزه شده (مطابق با شرایط ایرانیان)، شما را در مسیر مرکب شدن یادگیری زبان انگلیسی (اثر مرکب) پیش خواهیم برد. در واقع ما از متدهایی استفاده می کنیم که یادگیری هر روز شما به روز بعدتان کمک کند.

 

آموزش تضمینی زبان انگلیسی در شرق تهران

آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک کار خود را از شرق تهران و در آموزشگاهی شامل 22 اتاق آموزشی مجهز شروع کرده است. البته در حال حاضر آموزشگاه چکاوک، شعبات مختلفی دارد که می توانید لیست آن در این بخش مشاهده نمایید.

 

آموزش تضمینی زبان انگلیسی در مرکز، شمال، جنوب و غرب تهران

آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک دارای شعبات مختلفی می باشد. بنابراین زبان آموزان محترم می توانند بسته به اینکه مسیر رفت و آمدشان به چه صورت است، یکی از شعبات ما را برای آموزش تضمینی زبان انگلیسی انتخاب نمایند. لیست شعبات آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک در این بخش قابل مشاهده می باشد.

 

آموزش تضمینی زبان انگلیسی به صورت حضوری

یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن زبان آموزانی که مایل به یادگیری تضمینی زبان انگلیسی هستند پیش آید این است که آیا آموزش باید به صورت حضوری باشد یا به صورت آنلاین هم امکان پذیر است؟ طبیعتا هر آموزشی اگر به صورت حضوری باشد نسبت به آنلاین و غیرحضوری بودن آن، تاثیر بیشتری می گذارد. البته این حرف بدین معنی نیست که آموزش آنلاین مناسب نیست. اتفاقا آموزشگاه زبان چکاوک گام خوبی برای آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین برداشته است. آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین بیشتر به درد زبان آموزانی می خورد که آموزشگاه زبان چکاوک در شهر آنها فعلا شعبه ای ندارد. اما در هر صورت بسته به نیاز خود می توانید یکی از دو روش آموزش حضوری و یا آنلاین را انتخاب نمایید.

 

دوره فشرده زبان انگلیسی به صورت تضمینی

همواره بسیاری از افراد هستند که به دلایل مختلف نیاز به گذراندن دوره های فشرده یادگیری زبان انگلیسی مخصوصا دوره فشرده آموزش زبان انگلیسی به صورت تضمینی هستند. یکی از مهمترین دلایل این است که فرد می خواهد چند ماه بعد مهاجرت کند  بنابراین نیازمند یادگیری زبان انگلیسی به صورت فشرده است.

اما آیا آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک راهکاری برای این دسته از زبان آموزان دارد؟

بله. خوشبختانه آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک با توجه به اشراف بالای این آموزشگاه به امر آموزش زبان انگلیسی و داشتن دیدگاهی عمیق نسبت به این زبان، راهکارهای خوب و موثری برای آموزش فشرده زبان انگلیسی به صورت تضمینی ارائه می دهد. دوره هایی که توسط اساتید مجرب و با دانش و با تکنیک های جدید و نوآورانه ارائه می شود.

 

ویژگی های مثبت آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک در آموزش زبان به صورت تضمینی

یکی از تضمین های ما در این آموزشگاه این است که اگر مطالب آموزشی را بعد از هر ترم یاد نگرفتید و به یاد نیاوردید، شهریه آموزشی شما را پس خواهیم داد !!!!! این تضمین بسیار بزرگی است. به جرات می توانیم بگوییم هیچ کسی چنین تضمینی را به شما نمی دهد. دلیل این تضمین، قدرتی است که در شیوه و روند آموزش زبان انگلیسی داریم. همچنین تعداد بسیار بالای زبان آموزانی ما و درصد رضایت بالای آنها، می تواند گواهی دیگر بر این موضوع باشد.

1- شاید مهمترین ویژگی مثبت آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک برای زبان آموزانی که طالب یادگیری هرچه بهتر زبان انگلیسی هستند، تضمینی بودن آن است. البته مجددا تاکید می نماییم که تضمینی بودن یادگیری زبان انگلیسی منوط بر این است که دستور العمل های بسیار بسیار ساده ما را انجام دهید. بنابراین زبان آموزی که برای یاد گرفتن وارد آموزشگاه چکاوک می شود، به راحتی زبان انگلیسی را یاد می گیرد.

2- یکی دیگر از ویژگی های مهم آموزشگاه زبان انگلیسی برای این دسته از زبان آموزان، شهریه بسیار پایین و مناسب آن است. زیرا زمانیکه حرف از آموزش به صورت تضمینی مطرح می شود، بسیاری بر این باورند که هزینه آموزش بایستی فزاینده باشد. در صورتی که آموزشگاه زبان چکاوک اصلا چنین ایده ای ندارد. ما علاوه بر کسب درامد برای خود، ،به دنبال گسترش خداگونه علم می باشیم. بنابراین نه تنها تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین کیفیت آموزش زبان انگلیسی را ارائه دهیم بلکه هزینه بسیار کمی برای آموزش در نظر گرفته ایم.

3- یکی دیگر از ویژگی های مهم آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک خلاقیت و نوآوری در ارائه مطالب آموزشی است. به جرات می توانیم بگوییم که ایده هایی که ما به صورت متخصصانه در نحوه آموزش زبان انگلیسی به کار می گیریم آنچنان بکر و دسته اول هستند که در هیچ آموزشگاهی نمی توانید نظیر آن را پیدا کنید. بنابراین با توجه به موثر بودن این ایده ها و روش ها، زبان آموزان تمایل بیشتری به یادگیری زبان انگلیسی خواهند داشت.

 

آموزش زبان انگلیسی به صورت تضمینی برای بزرگسالان

آیا بزرگسالان نیز می توانند به صورت تضمینی به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند؟
بله. هر کسی با هر سن و سالی می تواند در کلاس های تضمینی زبان انگلیسی آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک شرکت کند. شیوه آموزش به زبان آموزان بزرگسال و کودکان دقیقا شبیه به یکدیگر نیست. اما اشتراکاتی بین آنها وجود دارد.

برای آشنایی بیشتر با شیوه آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک به این لینک مراجعه نمایید.
 

مدرک اعطایی در آموزش زبان انگلیسی به صورت تضمینی

آیا بعد از یادگیری زبان انگلیسی به صورت تضمینی مدرکی از سمت آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک به زبان آموز اعطا می شود؟ بله. آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک پس از اتمام هر دوره به زبان آموزان خود مدرک مورد تایید این آموزشگاه و مرکز آموزش علمی کاربردی افق را ارائه می دهد.
آیا مدرکی که از سمت آموزشگاه های زبان اعطا می شود، کاربردی دارد؟ واقعیت ماجرا این است که بحث مدارک زبان با فراگیری آن متفاوت است. ممکن است شما مدارکی بسیار دهن پر کن داشته باشید اما نتوانید به راحتی صحبت کنید، بشنوید، بخوانید و بنویسید. بنابراین باید با خود رو راست باشید. اگر فقط به دنبال مدرک زبان انگلیسی باشید، شاید بتوانید آن را به دست بیاورید ولی زبان را به درستی یاد نگیرید. اما اگر به دنیال یادگیری زبان انگلیسی باشید، مدارک نیز به دنبال آن می آید. البته مدارک اعطایی از سوی آموزشگاه های مختلف کاربردهای خود را دارد. اما اگر به دنبال استفاده از این مدارک به منظور مهاجرت هستید، این مدارک به درد شما نمیخورد. زیرا برای چنین امری، شما باید مدارک معتبر بین المللی مانند IELTS و TOEFL را داشته باشید. برای دریافت چنین مدارکی باید زبان انگلیسی را به صورت واقعی بلد باشید. بنابراین آموزشگاه زبان چکاوک تضمین می دهد تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی به درک خوبی از زبان انگلیسی رسیده و بر آن مسلط شوید.

 

آموزش خصوصی زبان انگلیسی به صورت تضمینی

جالب است بدانید که کلاس های آموزش تضمینی زبان انگلیسی این آموزشگاه در حالت کلی به صورت عمومی است (کلاس هایی که بین 4 تا 7 نفره هستند). اما در صورت صلاحدید زبان آموز، این کلاس ها می تواند به صورت خصوصی برگزار شود. بنابراین آموزش تضمینی زبان انگلیسی به صورت خصوصی در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک برگزار می شود و زبان آموزان گرامی برای هماهنگی های بیشتر می توانند با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایند.

 

چه مدت طول می کشد تا زبان انگلیسی را به صورت تضمینی یاد بگیرم

همواره یکی از اولین سوالاتی که ممکن است در ذهن هر زبان آموزی ایجاد شود این است که "چقدر طول می کشد تا زبان را یاد بگیرم؟". طبیعتا پاسخ به این سوال نیازمند دانستن نکات بیشتری است. سرعت یادگیری زبان انگلیسی در افراد مختلف متفاوت است. همچنین شور و هیجان هر فردی نسبت به دیگری متفاوت است. اما ما در این آموزشگاه این تضمین را می دهیم که سرعت یادگیری شما بسیار بالاتر از تصورتان باشد. گواه این موضوع می تواند سطح زبان آموزان ما باشد. زبان آموزانی که علی رغم داشتن سن و سال پایین، تسلط بسیار خوبی به این زبان دارند.

 

پرکاربردترین جملات و اصطلاحات زبان انگلیسی در آموزش به صورت تضمینی

آیا تا به حال شده که در موقعیتی قرار بگیرید که باید به زبان انگلیسی صحبت کنید اما نتوانید از پس آن برآیید؟ اگر پاسخ شما مثبت است نباید نگران باشید. زیرا همه زبان آموزان در چنین شرایطی گیر کرده اند.

شاید در آن لحظه این سوال به ذهنتان خطور کرده باشد که اگر جملات پرکاربرد را بلد بودم می توانستم خودی نشان دهم و اصطلاحا کار را در بیاورم ! درست است. اگر شما کلمات و جملات پرکاربرد را بدانید بهتر می توانید در مسیر یادگیری زبان پیش روید. ما در این آموزشگاه اهم و فی الاهم می کنیم. یعنی برایمان مهم است که مسیر آموزش زبان انگلیسی به چه طریقی طی می شود. بنابراین در ابتدای امر پرکاربردترین کلمات و جملات را آموزش می دهیم.

 

اصطلاحات یا idioms

همه شما می دانید اصطلاحات چه چیزی هستند. ما در زبان فارسی همانند همه زبان ها، اصطلاحات بسیار زیادی داریم. اصطلاحات یا Idioms در زبان انگلیسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. حال قبل از اینکه به تشریح، اهمیت و نحوه استفاده از آن بپردازیم، مثالی را می آوریم. فرض کنید یک فرد انگلیسی زبان به ایران بیاید. سپس در مکالمه ای چنین جمله ای را بشنود : "خالی نبند". در این حالت ممکن است آن فرد نزد خود بگوید که "مگر می شد پر را بست که الان خالی را نبندم؟" . ببینید چقدر عجیب. در حالیکه این اصطلاح به معنی دروغ گفتن است. یا در مثالی دیگر "قسم حضرت عباس را باور كنم یا دم خروس را" در مورد افرادی گفته می‌شود كه خیلی راحت قسم دروغ می‌خورند. ما در زبان فارسی واقعا با چنین جملاتی دست و پنجه نرم می کنیم و این مورد دقیقا در زبان انگلیسی نیز وجود دارد. برای مثال جمله "He lost his face" به ظاهر یعنی او(مرد) صورت او(زن) را گم کرد اما در صورتیکه معنی این جمله یعنی او(مرد) آبروی او(زن) را برد ! همانطور که ما در زبان فارسی با چنین روشی با یکدیگر صحبت می کنیم، آنها نیز در زبان انگلیسی با همین روش با یکدیگر صحبت می کنند. بنابراین اهمیت دانستن اصطلاحات یا Idioms در زبان انگلیسی بسیار مهم است.

 

باورهای غلط در آموزش زبان انگلیسی 

باورها و یا نصیحت های غلط زیادی در امر آموزش زبان انگلیسی وجود دارد که مایلیم در اینجا به یکی از آنها اشاره کنیم.

احتمالا تاکنون شنیده اید که می گویند "برای اینکه زبان انگلیسی ات خوب شود، فیلم انگلیسی یا با زیرنویس انگلیسی ببین!"

این باور و یا نصیحت اشتباه است. دلیل چیست؟ دلیل می تواند این موارد باشد:

- اگر شخص زبان انگلیسی را خوب بداند که با دیدن چنین فیلمی سطح زبانی وی بهتر نمی شود.

- اگر شخص زبان انگلیسی را خوب نداند، از شنیدن جملات انگلیسی چیزی متوجه نمی شود و از اینکه هر لحظه فیلم را متوقف کند تا به دنبال معنی آن بگردد، عملا کلافه می شود و بعد از گذشت زمان زیادی از خیر یادگیری زبان انگلیسی می گذرد. 

در کل منظورمان این است که این کار تلاش بسیار زیادی را می طلبد و مقدار اطلاعاتی که گیر زبان آموز می شود نسبت به تلاشش ناچیز است. در صورتیکه ما در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک همواره دنبال این هستیم که با کمترین انرژی ممکن، بیشترین بازدهی را در امر آموزش زبان انگلیسی داشته باشیم.

 

الزام به دانستن 500 فعل مهم در زبان انگلیسی

 شما به منظور یادگیری مناسب زبان انگلیسی می بایست 500 فعل را یاد بگیرید. اما برخی از این افعال Irregular Verbs هستند. این افعال که به افعال بی قاعده معروفند، افعالی هستند که قسمت گذشته و قسمت سوم متفاوتی دارند و در انتهای آنها ed قرار نمی گیرد، بلکه به فرم های دیگری نوشته می شوند. با این حساب ما نیاز به یادگیری 500 عدد فعل به علاوه 1000 عدد قسمت دوم و سوم آن افعال داریم که ظاهرا عددی ناامید کننده و بسیار زیاد است. اما نگران نباشید. آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک می داند که از حدود 17,500 فعل موجود در زبان انگلیسی فقط 200 عدد آن بی قاعده یا Irregular Verbs بوده و در الباقی، با اضافه کردن ed به قسمت اول فعل، قسمت دوم و سوم فعل ایجاد می شود. شیوه ما بدین گونه می باشد که با اشراف به 100 عدد فعل ضروری Irregular و به حافظه سپردن بسیار آسان آن به واسطه 3 دقیقه شعر به این نتیجه می رسیم که اگر فعلی خارج از این 3 دقیقه بود، Regular بوده و با اضافه کردن ed، قسمت دوم و سوم افعال ساخته می شود. با یک حساب ساده متوجه می شویم که از یادگیری اضافی 900 عدد فعل دیگر بی نیاز خواهیم شد.

 

5,000 کلمه برای یادگیری زبان انگلیسی

زبان انگلیسی حدود 1,000,000 معادل با 1 میلیون کلمه دارد. برای یادگیری زبان انگلیسی تنها به 5,000 کلمه نیاز است. زبان آموز با دانستن این تعداد کلمه می تواند گلیم خود را از آب بیرون بکشد. بنابراین با داشتن برنامه ای مناسب و اولویت بندی خوب، می توان به آن دست یافت.

 

مکالمه انگلیسی، مهمترین رکن آموزش زبان انگلیسی

زبان انگلیسی دارای 4 رکن می باشد. Speaking یا صحبت کردن، Listening یا شنیدن، Reading یا خواندن و Writing یا نوشتن. اما کدام یک مهمتر است؟ بیایید با ذکر مثالی به تشریح آن بپردازیم. شما در حالت کلی 15 ساعت در هر روز بیدار هستید و به فعالیت های مختلف می پردازید. در این 15 ساعت شاید حدود 2 دقیقه از آن را صرف نوشتن می کنید (مگر اینکه شغل شما نوشتن باشد). بنابراین کل 15 ساعت را چگونه با دیگران ارتباط برقرار می کنید؟ با صحبت کردن. پس مهمترین رکن آموزش زبان انگلیسی، صحبت کردن یا همان Speaking می باشد.

بنابراین ما در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک، اولویت خود را آموزش مکالمه زبان انگلیسی یا همان Speaking قرار داده ایم. طبیعتا سایر ارکان، براساس اولویت آموزش داده می شود.

 

آموزش زبان انگلیسی همراه با شعر و موسیقی

یکی از ویژگی های بارز آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک، آموزش زبان انگلیسی با استفاده از شعر و موسیقی است. قبل از تشریح آن، مثالی ساده را بیان می کنیم.

فرض کنید قسمتی از یک آهنگ معروف را بشنوید. آهنگی که باب میل شماست. مثلا فرض کنید شما طرفدار گروه ایوان بند و آهنگ عالیجناب عشق هستید. در آن صورت هنگامی که در جایی چنین چیزی بشنوید " آهای عالیجناب عشق" ناخداگاه در ذهن شما "فرشته عذاب عشق" تداعی می شود! چرا؟ دلیل این است که آنقدر این قطعه را گوش داده اید و آنقدر زیبا بود که در ذهنتان نقش بسته است. ما نیز از چنین تکنیکی بهره برده ایم و حدود 300 انیمیشن مختلف طراحی کرده ایم. انیمیشن هایی که به زیبایی آهنگ سازی شده و شعرهای بی نظیری برای آن گفته شده است. بدین ترتیب درس های مختلف در ذهن زبان آموز نقش می بندد و سپس در کلاس ها این موارد با زبان آموزان با شیوه های بسیار جذاب تمرین می شود.

 

آموزش تضمینی مکالمه زبان انگلیسی

همواره مکالمه زبان انگلیسی یا همان Speaking یکی از مهمترین ارکان زبان انگلیسی بوده است. ما در آموزشگاه زبان انگلیسی اعتقادمان بر این است که مکالمه زبان انگلیسی، مهمترین رکن یادگیری زبان انگلیسی است. زیرا تنها با صحبت کردن است که می توانید با دیگران ارتباط برقرار کرده و نیاز خود را برطرف کنید. اهمیت مکالمه زبان انگلیسی در این مقاله و همچنین سایر مقالات این وب سایت به تفصیل توضیح داده شده است. اما ما در این آموزشگاه، مدعی آموزش تضمینی مکالمه زبان انگلیسی هستیم.

 

سوالات متداول درباره آموزش تضمینی زبان انگلیسی

1- تضمین 100% آموزشگاه زبان چکاوک به چه صورت است؟

یکی از تضمین های ما در این آموزشگاه این است که اگر مطالب آموزشی را بعد از هر ترم یاد نگرفتید و به یاد نیاوردید، شهریه آموزشی شما را پس خواهیم داد !!!!! این تضمین بسیار بزرگی است. دلیل این تضمین، قدرتی است که در شیوه و روند آموزش زبان انگلیسی داریم. همچنین تعداد بسیار بالای زبان آموزان ما و درصد رضایت بالای آنها، می تواند گواهی دیگر بر این موضوع باشد.

2- آیا مکالمه زبان انگلیسی هم تضمین 100% دارد؟

بله. مکالمه زبان انگلیسی، بزرگترین چیزی است که شما از یادگیری زبان انگلیسی انتظار دارید. ما نیز در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک به این موضوع واقفیم. بنابراین از متدها و روش هایی استفاده می کنیم تا شما بتوانید به راحتی به مکامله زبان انگلیسی بپردازید.

3- آموزش تضمینی زبان انگلیسی به صورت خصوصی در منزل؟

بله. آموزشگاه زبان چکاوک شرایط ارسال مدرسین معتبر و با سابقه که به طور کامل بر شیوه آموزشی این آموزشگاه  تسلط دارند را دارد و امکان تدریس خصوصی با تضمین در منزل وجود دارد

جدیدترین ها

جدیدترین مطالب و مقالات انگلیسی

کلمات پرکننده یا فیلر (Filler) چه هستند؟ کلمات فیلر به همراه مثال

کلمات پرکننده یا فیلر (Filler) چه هستند؟ کلمات فیلر به همراه مثال

ادامه مطلب
چرا زبان انگلیسی بهترین و پرکاربردترین زبان دنیاست؟

چرا زبان انگلیسی بهترین و پرکاربردترین زبان دنیاست؟

ادامه مطلب
استفاده از هوش مصنوعی در آموزش زبان انگلیسی: پتانسیل‌ها و چالش‌ها

استفاده از هوش مصنوعی در آموزش زبان انگلیسی: پتانسیل‌ها و چالش‌ها

ادامه مطلب
راهنمای عمومی و جامع آزمون تافل TOEFL و آیلتس IELTS

راهنمای عمومی و جامع آزمون تافل TOEFL و آیلتس IELTS

ادامه مطلب
جدیدترین ها

پربازدیدترین مطالب و مقالات انگلیسی

صد داستان کوتاه انگلیسی سطح مبتدی (ساده) تا پیشرفته با ترجمه فارسی

صد داستان کوتاه انگلیسی سطح مبتدی (ساده) تا پیشرفته با ترجمه فارسی

ادامه مطلب
ضرب المثل و اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی با ترجمه فارسی

ضرب المثل و اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی با ترجمه فارسی

ادامه مطلب
آموزش تضمینی زبان انگلیسی

آموزش تضمینی زبان انگلیسی

ادامه مطلب
آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

ادامه مطلب
  1401-11-01
  آموزش زبان انگلیسی