آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن

  1401-03-17
  آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن ، آموزش زبان انگلیسی

 

زبان انگلیسی را میتوان با استفاده از روش های مختلفی فرا گرفت. اما در این راه باید جنبه های مختلفی را نیز در نظر گرفت مانند سن فرد، میزان هوش او، میزان آشنایی او با سایر زبان های خارجی و ... . در این بین کودکان به دلیل ذهن آموزش پذیری بالا توانایی یادگیری سریعتر و بهتری را نسبت به بزرگسالان دارند. از این رو یکی از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی دیدن انیمیشن می باشد. البته منظور ما در این مقاله این نیست که بزرگسالان زبان انگلیسی را به سختی یاد میگیرند و یا اینکه انیمیشین  فقط مختص کودکان است ما در این مقاله قصد داریم تاثیر انیمیشن های انگلیسی را بر یادگیری زبان  را یادآور شویم.

آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن باید همراه با سایر آموزش ها باشد . یعنی اینکه اگر تصور کنید که تنها پخش کردن انیمیشن برای کودک می تواند به او آموزش کامل دهد تفکری کاملا اشتباه است. البته کودکانی که کمتراز 4 سال سن دارند برای آشنایی با زبان انگلیسی چاره ای جز نگاه کردن به انیمیشن ها ندارند. اما اگر سن فرد بیشتر از 4 سال است و یا حتی نوجوان و بزرگسال است باید در کنار نگاه کردن به انیمیشن ها سایر روش های آموزش زبان انگلیسی را نیز در نظر داشته باشد.

هرگونه اشتباه در زمینه آموزش زبان انگلیسی مخصوصا برای کودکان ممکن است منجر به نارضایتی گردد . حتی ممکن است باعث کج فهمی نیز شود.

انیمیشن هایی که به زبان انگلیسی تولید می شوند معمولا به گونه ای هستند که در آن جملات و کلمات به شیوه ای کاملا رسا و واضح بیان می شود همچنین غالبا سرعت صحبت کردن در آن کم است. به طوری که فرد می تواند کلمات را به راحتی متوجه شده و با آن آشنا شود. این رویه را در فیلم های سینمایی و سریال ها نمی توان دید زیرا غالبا در آنها سرعت ادا کردن جملات و کلمات بالاست و برای درک آن نیاز به مهارت بیشتری در زبان انگلیسی است.

آزمایشات مختلف زبان شناسی اثبات کرده است که کودکانی که با فیلم و موزیک به استقبال یادگیری زبان دوم می روند می توانند به صورت بلند مدت و بهتر اصطلاحات و لغات را در ذهن خود نگه داشته و سریع تر از هم سن و سالان خود زبان دوم را یاد بگیرند. این حقیقت در رابطه با بزرگسالان نیز صادق است بنابراین اگر در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید بهتر است فیلم های انگلیسی که دوبله نشده اند ولی زیر نویس انگلیسی دارند را ببینید و آن را به یک عادت همیشگی تبدیل کنید و همچنین در هنگام گوش دادن به موزیک  تعدادی موزیک انگلیسی در پلی لیست خود داشته باشید.

 

همچنین بخوانید : آموزش زبان انگلیسی در خانه

 

 فهرست مطالب این مقاله:

- بهترین روش آموزش زبان انگلیسی برای کودکان چیست؟

- آیا آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن بازدهی بالایی دارد؟

- بهترین انیمیشن ها برای آموزش زبان انگلیسی کدامند؟

- انیمیشن های مناسب برای کودکان زیر 4 سال

- انیمیشن های مناسب برای کودکان بالای 4 سال

 

..:: بهترین روش آموزش زبان انگلیسی برای کودکان چیست؟

کودکان با توجه به سن پایینی که دارند مخاطب اصلی آموزش زبان انگلیسی در دنیا هستند. زیرا سن کودکی سنی است که به راحتی می تواند زبان دوم را فراگیرد از این رو کتابهای بسیار زیادی که دارای عکس ها و گرافیک های زیبا و متنوع است، توسط انتشارات مختلفی تهیه و تدوین شده است. همچنین داستانهایی که در این کتابها وجود دارند بسیار جذاب و شنیدنی است. اما با این حال بسیاری از کودکان از نشستن بر سر کلاس های غالبا بی روح امتناع کرده و اگر هم به سر آن کلاس ها بروند به دلیل نداشتن انگیزه مسیر آموزش را به درستی طی نخواهند کرد. بنابراین برای حل این مشکل می توان به انیمیشن روی آورد.

آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک بعنوان پیشرو در آموزش زبان انگلیسی به تمام سنین (مخصوصا کودکان) روش های بسیار خلاقانه و منحصر به فرد را طراحی کرده که کودک و نوجوان مشتاقانه منتظر شروع کلاس ها خواهند بود. زیرا در این کلاسها بیشتر از اینکه به کتاب پرداخته شود با استفاده از بازی های جذاب و منحصر به فرد ، مسابقات هیجان انگیز و انیمیشن های طراحی شده زبان آموز مطالب را یاد می گیرد. پس اگرفرزند شما به کلاس های آموزش زبان انگلیسی چکاوک بیاید قطعا و بدون شک از آن دلسرد نخواهد شد.

نقش دیدن انیمیشن های مختلف در کنار کلاس های آموزشی زبان انگلیسی چکاوک در این نقطه پررنگ خواهد شد.  فرزند شما پس از یادگیری مطالب انگلیسی می تواند از دیدن انیمیشن های خارجی لذت بیشتری ببرد زیرا کم کم متوجه می شود که می تواند کلمات و جملات گفته شده در آن را متوجه شود همچنین انیمیشن مربوطه می تواند به عنوان تمرینی مناسب مطالب بازگو شده در کلاس ها را مجددا برای او تکرار کند.

انیمیشن ها به دلیل طراحی بسیار جذاب و گرافیکی کودک را در طول مدت تماشای انیمیشن بر سر تلویزیون میخکوب می کند و این یعنی کودک در حدود یک ساعت و نیم در محیطی قرار می گیرد که به زبان انگلیسی صحبت می شود.

البته بهتر است در ابتدا از انیمیشن هایی استفاده شود که طولانی نیستند. برای مثال انیمیشن های  5 دقیقه ای . چنین انیمیشن هایی که غالبا به صورت سریال تهیه می شوند نه تنها برای کودک جذاب است بلکه باعث تقویت زبان انگلیسی او نیز می شود.

 

..:: آیا آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن بازدهی بالایی دارد؟

بسیاری گمان می کنند که انیمیشن ها تنها برای کودکان ساخته شده اند و دارای موضوعات پیش پا افتاده و ساده و کودکان می باشند. بنابراین از دیدن آن امتناع می ورزند. این در حالی است بسیاری از انیمیشن ها دارای موضوعاتی بسیار جذاب و تاثیرگذار هستند و کلمات و عباراتی که در آنها استفاده می شوند بسیار پخته و کاربردی است.

علاوه بر این انیمیشن ها دارای موضوعات بسیار گسترده می باشند که این خود به چند دسته تقسیم می شود برای مثال بعضی از انیمیشن ها از زبان حیوانات نقل می شوند، بعضی از زبان گیاهان نقل می شوند، برخی به اشیا مربوطند و برخی نیز مربوط به انسان ها و یا حتی موجودات خیالی هستند. بنابراین هیچ حد و مرزی در داستانهای این انیمیشن ها وجود ندارد.

علاوه بر این انیمیشن ها دارای گروه بندی سنی نیز هستند برخی از انیمیشن ها برای کودکان 2 سال و برخی برای جوانان 20 سال می باشد.

از همین رو بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای آموزش زبان انگلیسی از انیمیشن نیز کمک بگیرند و همین طور که قبلا نیز اشاره شد طرز بیان اصطلاحات و لغات در این انیمیشن ها آنقدر ساده و قابل درک و فهم است که کودک را به چالشی که در حد سن او نباشد نمی کشد.

بنابراین بسیاری از افراد در سنین پایین تر زبان انگلیسی را در کنار انیمیشن ها یاد گرفته و پس از پیشرفت کم کم به سراغ فیلم های سینمایی و سریال ها می روند که خوب مسلما دارای پیچیدگی های بیشتری هستند در فیلم های سیمنایی سرعت بیان جملات بسیار بالاست و اگر فردی بتواند انیمیشن ها را به درستی متوجه شود، قاعدتا آماده دیدن فیلم های سینمایی پیچیده ازنظر صحبت کردن می باشد.

 

..:: بهترین انیمیشن ها برای آموزش زبان انگلیسی کدامند؟

انیمیشن های بسیار زیادی تاکنون توسط کشورهای مختلف طراحی شده اند. می توان به جرعت ادعا کرد که سالانه هزاران انیمیشن و یا سریال انیمیشنی توسط کمپانی های مختلف تولید می شود. اما سوال مهم این است که کدام یک برای یادگیری زبان انگلیسی بهتر است و یا اینکه چگونه میتوان کلکسیونی از انیمیشن های مختلف برای یادگیری زبان انگلیسی فراهم کرد؟

برای مثال انیمیشن های پوکویو، پپا پیگ و بی بی جیک از جمله انیمیشن هایی است که می توان برای کودکان یک و نیم سال به بالا پخش کرد. زیرا در این انیمیشن ها کلمات بسیار ساده تلفظ می شوند. همچنین این انیمیشن ها به صورت سریالی طراحی شده اند بنابراین دارای قسمت های مختلف کوتاه و غالبا در حدود 5 تا 10 دقیقه ای می باشند. همچنین می توان به انیمیشن های طولانی تر که به صورت فیلم سینمایی طراحی می شوند اشاره کرد مانند پرندگان خشمگین، من شرور و مرد عنکبوتی و ... این انیمیشن ها برای کودکان 7 سال به بالا مناسب می باشد. در ادامه لیست کاملی از انیمیشن های مختص کودکان و نوجوانان آمده است.

 

..:: انیمیشن های مناسب برای کودکان زیر 4 سال :

 

پوکویو - Pocoyo

 

انیمیشن های مناسب برای کودکان در راستای آموزش زبان انگلیسی

 

انیمیشن پوکویو به صورت سریال تهیه و تولید شده است. این انیمیشن در قالب 4 فصل (تا کنون) در اختیار کودکان قرار گرفته است. از جمله ویژگی های مثبت این انیمیشن می توان به رسایی جملات و کلمات بیان شده و همچنین جذاب بودن آن برای کودکان اشاره کرد. لهجه استفاده شده در این انیمیشن بریتیش می باشد. بیشتر عباراتی که در این انیمیشن شنیده می شود از طرف راوی داستان بیان می شود و کاراکترهای داستان کمتر صحبت می کنند. آنقدر کلمات رسا و زیبا بیان می شوند که کودک شما به راحتی می تواند آنها را یاد بگیرد. همچنین به دلیل جذابیت بسیار بالایی که این انیمیشن دارد، کودک می تواند حتی ساعت ها به پای این انیمیشن بنشیند و هم از آن لذت ببرد و هم زبان انگلیسی را یاد بگیرد.

 


  ..:: انیمیشن های مناسب برای کودکان بالای 4 سال :

 

فردیناند – Ferdinand

 

انیمیشن های مناسب برای کودکان بالای 4 سال در راستای آموزش زبان انگلیسی

 

فردیناند (Ferdinand) یک انیمیشن به کارگردانی کارلوز سالدانیا است که برپایه کتابی به همین نام اثر مونرو لیف ساخته شد. بروس اندرسون و لوری فورت وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشتند. فیلم‌نامه این انیمیشن توسط ایان سوث وود نوشته شد.
انیمیشن فردیناند نمرات مختلفی دریافت کرد و واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت. این انیمیشن طی مراسم اسکار نامزد دریافت جایزه بهترین انیمیشن شده بود که موفق به کسب آن نشد.
این انیمیشن توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند و به موفقیت تجاری بزرگی برسد. انیمیشن فردیناند که با بودجه 111 میلیون دلاری ساخته شده بود، حدو 296 میلیون دلاری فروش کرد. جان سینا، کیت مک‌کینون، جینا رادریگز، گابریل ایگلسیاس، بابی کاناوله، دیوید تننت، آنتونی اندرسون، سالی فیلیپس، بوریس کوجو، میگل آنخل سیلوستره و رائول اسپارزا ازجمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن فردیناند به ایفای نقش پرداختند.
خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: فردیناند یک گاو نر است که قلب مهربانی دارد و به گل‌ها علاقه‌مند است. او دوستی با انسان‌ها و سایر حیوانات را به مبارزه با آن‌ها ترجیح می‌دهد.

تماشای این انیمیشن به یادگیری زبان انگلیسی کمک زیادی میکند و از سمت آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک پیشنهاد می شود.

 

لوکا – Luca

 

انیمیشن های مناسب برای کودکان بالای 4 سال در راستای آموزش زبان انگلیسی

 

لوکا (Luca) نام یک انیمیشن جدید به کارگردانی انریکو کازاروزا است که در سال 2021 اکران شد. آندرا وارن تهیه‌کننده و مایک جونز نویسنده این انیمیشن تماشایی بودند.
انیمیشن لوکا با واکنش‌های مثبت منتقدان روبه‌رو شد و به دلیل خلاقیت‌های داستانی و شخصیت‌پردازی‌ها مورد تحسین قرار گرفت. جیکوب ترمبلی، جک دیلن گریزر، مایا رودولف و جیم گافیگان ازجمله مهم‌ترین صداپیشگانی هستند که در این انیمیشن حضور داشتند. این انیمیشن حدود 21 میلیون دلار در گیشه فروخت.
خلاصه داستان انیمیشن لوکا بدین شرح است: لوکا پاگورو، هیولای دریایی 13 ساله کنجکاو در مورد دنیای بالای دریا است. او در آب‌های کنار ساحل ایتالیا زندگی می‌کند؛ در مزرعه‌ای که در آن بزماهی را به همراه پدر و مادرش نگهداری می‌کند.

تماشای این انیمیشن به یادگیری زبان انگلیسی کمک زیادی میکند و از سمت آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک پیشنهاد می شود.

 

من نفرت انگیز - Despicable Me

 

انیمیشن های مناسب برای کودکان بالای 4 سال در راستای آموزش زبان انگلیسی

 

من نفرت‌انگیز یکی از بهترین انیمیشن‌های جهان است که در سال 2010 توسط یونیورسال پیکچرز تولید شد. این انیمیشن از موفق‌ترین آثار کارتونی است که با بودجه‌ی 69 میلیون دلاری خود توانست بیش از 500 میلیون دلار فروش کند. همین میزان فروش می‌تواند کیفیت بالای این انیمیشن را ثابت کند. داستان این انیمیشن در مورد تبهکاری به‌نام گورو است. گورو پس از شنیدن خبری مبنی بردزدیده شدن هرم جیزه تصمیم می‌گیرد ماه را بدزدد تا بدین ترتیب بتواند تمام دنیا و رئیس بانکی که برای دزدی‌هایش ازآن وام می‌گیرد را تحت تأثیر قرار دهد. گورو دستیارانی به نام مینیون‌ها دارد که موجوداتی بسیار جالب و بانمک هستند. آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن خواسته‌های گورو را انجام می‌دهند و دائما به خراب‌کاری مشغولند. در ادامه‌ی انیمیشن اتفاقات بسیار جالی میفتد که حتی برای سنین بزرگسال نیز می‌تواند جالب و جذاب باشد. یکی از بهترین انیمیشن های جهان « منِ نفرت‌انگیز 1 » است که حتی خانواده‌ها نیز می‌توانند از تماشای آن لذت ببرند.

تماشای این انیمیشن به یادگیری زبان انگلیسی کمک زیادی میکند و از سمت آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک پیشنهاد می شود.

 

یخ زده 2 - Frozen 2

 

انیمیشن های مناسب برای کودکان بالای 4 سال در راستای آموزش زبان انگلیسی

 

انیمیشنی که در سال 2019 منتشر شد و توانست رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کند. این فیلم با فروشی بیش از 1/4 میلیارد دلار توانست سومین فیلم پرفروش 2019 و دهمین فیلم پرفروش تاریخ است و یه معنای واقعی کلمه یکی از بهترین انیمیشن‌های جهان است.
داستان این انیمیشن ادامه‌ای از قسمت نخست است. اِلسا و آنا اکنون بالغ تر شده‌اند و زندگی آن‌ها آروم شده. همه چیز به خوبی پیش می‌رود تا ناگهان نوایی زیبا، اِلسا را صدا می‌زند. اِلسا به دنبال این صدا ارواح جنگل را بیدار می‌کند. ارواحی که از جنگلی باستانی و جادویی محافظت می‌کنند و چندین سال است که ناراحت و خشمگین شده‌اند.
در ابتدای انیمیشن، به خاطرات کودکی اِلسا و آنا فلش بک زده می‌شود و می‌بینیم که پدر و مادر اِلسا، داستانی از جنگل باستانی و رابطه‌ی خوبی که میان مردم ارِندل و جنگل برقرار بوده را بازگو می‌کنند و همچنین دلیل برهم زدنه آرامش ارواح نیز مشخص می‌شود.
حال اِلسا باید به همراه دوستان و خانوده خود یعنی آنا، اولاف، سون و کریستُف به چالشی جدید پای بگذارد که سرنوشت آن، نجات پیدا کردن ارِندِل از خشم ارواح جنگل است.
همانند قسمت نخست، گرافیک فوق‌العاده‌ای در منجمد 2 به چشم می‌خورد. این گرافیک بالا با ترکیب موسیقی‌های متن، نواهای انیمیشن، ترانه‌ها و جلوه‌های بصری یک اثر تاریخی خلق کرده‌اند که تا سال‌ها بعد می‌توان از آن لذت برد.
این انیمیشن توانست امتیاز 92% از نگاه بینندگان پایگاه Rotten Tomatoes را کسب کند که همین امر کیفیت بالای انیمیشن را تضمین می‌کند.

تماشای این انیمیشن به یادگیری زبان انگلیسی کمک زیادی میکند و از سمت آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک پیشنهاد می شود.

 

چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم؟ - How to teach your dragon

 

انیمیشن های مناسب برای کودکان بالای 4 سال در راستای آموزش زبان انگلیسی

 

یکی دیگر از بهترین انیمیشن های جهان، انیمیشن محبوب «چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم» است. این مجموعه در 3 قسمت ساخته شده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای تماشا است.
نخستین قسمت این انیمیشن درسال 2010 توسط دریم ورکس (DreamWorks) ساخته شد و کارگردانی آن نیز به‌عهده «کریس سندرز» و «دین دبلوا» بود. لازم به‌ذکر است که این انیمیشن براساس رمانی با همین نام اقتباس گرفته شده.
داستان این انیمیشن درمورد یک پسر بچه‌ی وایکینگ به‌نام «هیکاپ» است که سرزمینش به‌طور مداوم مورد حمله‌ی اژدهایان قرار می‌گیرد. مردم این قبیله همواره مشغول به مقابله با اژدهایان هستند و رهبری آن‌ها را نیز پدر هیکاپ انجام می‌دهد. دریکی از روزهایی که هیکاپ برای گردش به‌جنگل رفته بود متوجه می‌شود که اژدهایی زخمی روی زمین افتاده و پس از نزدیک شدن به اژدها در می‌یابد که او یک «خشم شب» است. خشم شب‌ها یکی از خطرناک‌ترین گونه‌ی اژدهایان هستند. هیکاپ پس از نزدیک شدن به خشم شب و درمان او رابطه‌ای دوستانه ایجاد می‌کند و اسم اورا «بی دندون» می‌گذارد.
در ادامه‌ی داستان اتفاقات بسیار جالبی برای هیکاپ و بی دندون رخ می‌دهد که از هیجان بسیار بالایی برخوردار است.
انیمیشن چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم یکی از بهترین انیمیشن های جهان است و به‌خاطر ترکیب زیبای رنگ‌بندی و گرافیک بالای آن، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تماشا است. این کارتون یکی از آن‌هایی است که هر رده سنی می‌تواند آنرا ببیند و ازش لذت ببرد.

تماشای این انیمیشن به یادگیری زبان انگلیسی کمک زیادی میکند و از سمت آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک پیشنهاد می شود.

 

مینیون‌ها - Minions

 

انیمیشن های مناسب برای کودکان بالای 4 سال در راستای آموزش زبان انگلیسی

 

یکی دیگر از انیمیشن‌های مخصوص کودک « مینیون‌ها » است. این عنوان در سال 2015 ساخته شد و توانست درجات موفقیت را با بالاترین حدِ ممکن طی کند. مینیون‌ها با بودجه‌ای بالغ بر 74 میلیون دلار ساخته شد و توانست با فروش 1 میلیارد و 137 میلیون دلار، رکورد جدیدی را در تاریخ انیمیشن‌ها ایجاد کند.
داستان انیمیشن درمورد سال‌ها قبل از انیمیشن منِ نفرت‌انگیز است. زمانی که مینیون‌ها تازه تکامل یافته‌ بودند و تمام هدفشان خدمت به بدنام‌ترین اربابان بوده. مینیون‌ها بارها در راضی نگه‌داشتن اربابان خود از جمله « تی رکس » و « ناپلئون » ناموفق بودند و به همین دلیل خودرا درون غاری حبس کردند. اما چون اربابی نداشتند که به او خدمت کنند، دچار افسردگی می‌شوند.
در همین هنگام یکی از مینیون‌ها به نام « کوین » نقشه‌ای درسر دارد; او به همراه 2 دوست خود یعنی « باب و استوارت » سفری را آغاز می‌کنند و قسم می‌خورند تا زمانی که بزرگترین مجرم را پیدا نکردند پیش دوستان خود برنگردند. در مسیر این ماجراجویی آن‌ها با « اسکارلت قاتِل » مواجه می‌شوند. اسکارلت اولین تبهکار زنی است که به بالاترین میزان شهرت رسیده. در ادامه‌ی داستان اتفاقات جالب و زیبایی می‌اُفتد که پیشنهاد می‌کنم خودتان آن‌ها را مشاهده نمایید. همانند گزینه‌ی قبلی، این انیمیشن نیز می‌تواند برای تمامی سنین جذاب و دیدنی باشد، بنابراین پیشنهاد می‌کنم که در کنار کودکتان آن‌را تماشا کنید و از این تجربه دلنشین لذت ببرید.

 تماشای این انیمیشن به یادگیری زبان انگلیسی کمک زیادی میکند و از سمت آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک پیشنهاد می شود.

 

خوش قدم - Happy Feet

 

 انیمیشن های مناسب برای کودکان بالای 4 سال در راستای آموزش زبان انگلیسی

 

سومین گزینه‌ای که قصد معرفی‌اش را داریم، انیمیشن خوش قدم است. عنوانی که در سال 2006 توانست بهترین انیمیشن سال شود.

خوش قدم را شاید بتوان یکی از مناسب‌ترین عناوین برای خردسالان دانست. نکاتی در انیمیشن جا داده شده که در ناخودآگاه کودکان تأثیر مثبت می‌گذارد و قسمت پایانی انیمیشن به نحوی‌ است که بیانگر موضوعی بسیار مهم در کره زمین است.

داستان انیمیشن در مورد پنگوئن‌های امپراتور است که در قطب جنوب زندگی می‌کنند. داستان انیمیشن در یکی از روزهای زمستان، هنگامی که یک تخم از زیرپای یک پنگوئن ماده جدا می‌شود آغاز می‌شود. چند روز پس از این ماجرا پنگوئنی به نام مامبل متولد می‌شود که کاراکتر اصلی انیمیشن است. او از بدو تولد صدای بسیار بدی داشت و این موضوع مامبل را از سایر پنگوئن‌ها متمایز کرده بود. هرچقدر که مامبل بزرگتر می‌شد، تفاوت‌های او بیشتر می‌شد و ظاهر کاملا متفاوت او با سایر پرندگان، دلیلی می‌شود تا پنگوئن‌ها اورا مقصر کمبود غذا و مشکلاتشان بدانند.
به همین ترتیب مامبل از گله طرد می‌شود و با چند پنگوئن دیگر وارد ماجراجویی می‌شوند. آن‌ها قصد دارند به قلمروی بیگانگان « منظور از بیگانگان انسان‌ها هستند » وارد شوند و پس از رویارویی با انسان‌ها متوجه می‌شوند که باید کاری انجام دهند تا توجه‌شان را به خود جلب کنند.
یکی از تفاوت‌های مامبل رقصیدن اوست، مامبل با حرکات رقص پای خود، توجه انسان‌ها را جلب می‌کند و موفق می‌شود آن‌ها را به قطب جنوب و محل زندگی پنگوئن‌ها ببرد. انسان‌ها پس از مواجه شدن با کمبود جیره غذایی پنگوئن‌ها تصمیم می‌گیرند که شکار بی‌رویه ماهی از اقیانوس را کنار بگذارند.
همانطور که دربالا اشاره کردم، پایان بسیار زیبا و پندآموز این انیمیشن به خوبی می‌تواند در ضمیرکودکان تأثیر بگذارد و آن‌ها را برای ادامه زندگی و اهمیت دادن به طبیعت آماده کند.

تماشای این انیمیشن به یادگیری زبان انگلیسی کمک زیادی میکند و از سمت آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک پیشنهاد می شود.

 

پیتر خرگوشه - Peter Rabbit

 

انیمیشن های مناسب برای کودکان بالای 4 سال در راستای آموزش زبان انگلیسی

 

پیتر خرگوشه یکی از بهترین انیمیشن‌های جهان محسوب می‌شود که توسط ویل گلوک کارگردانی و بر اساس داستانی به همین نام اثر بیترکس پاتر نوشته شده است.
ویل گلوک علاوه‌بر انجام وظیفه کارگردانی، به‌عنوان فیلم‌نامه‌نویس نیز در این پروژه با راب لیبر همکاری داشت.
این انیمیشن بعد از اکران نقدهای مختلفی از سوی منتقدان دریافت کرد؛ برخی از منتقدان این انیمیشن را به دلیل داستان جذاب و کاراکترهای دوست‌داشتنی‌اش مورد تحسین قرار دادند.
اما برخی دیگر از منتقدان معتقد بودند که سازندگان نتوانستند به خوبی این اثر اقتباسی را به‌تصویر بکشند و ضعف در فیلم‌نامه در برخی از لحظات آن کاملا مشهود است.
انیمیشن پیتر خرگوشه با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد و توانست فروش بسیار خوبی را در گیشه تجربه کند.
این انیمیشن که با بودجه 50 میلیون دلاری تولید شده بود توانست حدود 228 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کند.
ازجمله مهم‌ترین بازیگران و صداپیشگانی که در انیمیشن پیتر خرگوشه به ایفای نقش پرداختند می‌توان به دیسی ریدلی، الیزابت دبیکی، سیا، مارگو رابی، جیمز کوردن، رز بیرن، دامنل گلیسون و سام نیل اشاره کرد.
خلاصه داستان این انیمیشن جذاب بدین شرح است: پیتر خرگوشه، پسرعمویش بنجامین و خواهران سه‌قلو به نام‌های فلاپسی، موپسی و کوتونتیل بیشتر طول روز خود را مشغول دزدی از آقای مک‌گریگور و سرقت سبزیجات باغ او هستند.
این خرگوش‌ها با یک زن محلی مهربان به نام بی دوست هستند؛ بی زمان خود را با کشیدن نقاشی‌هایی از خرگوش‌ها و طبیعت اطرافش می‌گذراند.
درواقع بی از مرگ پدر و مادر خرگوش‌ها، نقش والدین را برای آن‌ها بازی کرده است؛ روزی پیتر مجبور می‌شود تا ژاکت خود را در باغ آقای مک‌گریگور رها کند.
او بعد از مدتی جهت بازیابی ژاکتش بازمی‌گردد؛ اما این درواقع تله‌ای از سوی آقای مک‌گریگور جهت گرفتار کردنش بود.
آقای مک‌گریگور به دلیل عادات غذایی ناسالم دچار مشکل سلامتی شده و ناگهان براثر حمله قلبی جان خود را ازدست می‌دهد؛ در ادامه اتفاقات جالبی برای خرگوش‌ها رخ می‌دهد که می‌تواند تا حد زیادی مخاطبان را به سمت خود جذب کند.

تماشای این انیمیشن به یادگیری زبان انگلیسی کمک زیادی میکند و از سمت آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک پیشنهاد می شود.

 

پرندگان خشمگین - The Angry Birds

 

انیمیشن های مناسب برای کودکان بالای 4 سال در راستای آموزش زبان انگلیسی

 

پرندگان خشمگین انیمیشنی به کارگردانی کلی کایتیس و فرگال ریلی است که بر اساس بازی‌های ویدیویی به همین نام تولید و در سال 2016 اکران شد.
داستان این انیمیشن توسط جان ویتی نوشته شد و وظیفه تهیه‌کنندگی آن نیز برعهده جان کوهن و کاترین ویندر قرار داشت.
کمپانی کلمبیا پیکچرز به‌عنوان توزیع‌کننده جهانی روی روند اکران انیمیش پرندگان خشمگین نظارت داشت. بسیار از طرفداران دنیای بازی‌های کامپیوتر با مجموعه بازی‌های پرندگان خشمگین خاطره دارند.
درواقع این بازی‌ها همیشه از محبوبیت بالایی در بین علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی برخوردار بوده است؛ بعد از این موفقیت‌ها سازندگان تصمیم به تولید انیمیشنی براساس بازی‌های ویدیویی خود گرفتند.
انیمیشن پرندگان خشمگین بعد از اکران توانست توجه منتقدان را به سمت خود جلب کند و به یکی از بهترین انیمیشن‌های جهان تبدیل شود.
منتقدان این اثر را به دلیل وفاداری‌اش به مجموعه بازی‌های ویدیویی و خلاقیت در زمینه ساخت بسیار تحسین کردند. عملکرد گروه صداپیشگی نیز مورد تمجید قرار گرفت.
انیمیشن پرندگان خشمگین علاوه‌بر جلب نظر منتقدان، در جذب مخاطبان به سمت سالن‌های سینما نیز بسیار موفق عمل کرد. این به فروش بسیار خوبی در گیشه دست پیدا کرد؛ این انیمیشن که با بودجه 73 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 347 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.
این موفقیت تجاری بزرگ باعث شد تا سازندگان به فکر تولید دنباله‌ای از این اثر باشند؛ دنباله این انیمیشن با نام پرندگان خشمگین 2 در سال 2019 اکران شد.
جیسون سودیکیس، جش گد، دنی مک‌براید، بیل هادر، مایا رودولف و پیتر دینکلیج ازجمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن پرندگان خشمگین به ایفای نقش پرداختند.
خلاصه داستان انیمیشن پرندگان خشمگین بدین شرح است: رد یک پرنده بسیار مهربان و خوش‌قلب است که یک مشکل رفتاری بسیار بزرگ دارد؛ او خیلی زود عصبانی شده و هنگام عصبانیت به شکل غیرقابل‌کنترلی همه‌چیز را برهم می‌زند. مشکلات عصبانیت رد باعث می‌شود تا شهردار او را مجبور به شرکت در کلاس‌های فوق‌برنامه کنترل خشم کند. رد در این کلاس‌ها با پرندگان دیگر آشنا می‌شود؛ ازجمله این پرندگان می‌توان به ماتیلدا یک پرنده زن شیرین و زیبا، چاک پرنده‌ای طناز و با سرعت بسیار بالا، بمب پرنده‌ای حساس و دارای قدرت انفجاری و ترنس پرنده‌ای کم‌حرف و بزرگ اشاره کرد. در ادامه داستان دسته‌ای از خوک‌های سبز وارد قلمرو این پرندگان شده و خرابی‌هایی را برای آن‌ها ایجاد می‌کنند؛ این پرندگان تصمیم می‌گیرند تا در مقابل این خوک‌ها ایستادگی کرده و انتقام بگیرند.

تماشای این انیمیشن به یادگیری زبان انگلیسی کمک زیادی میکند و از سمت آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک پیشنهاد می شود.

 

پاکوچولو – Smallfoot

 

انیمیشن های مناسب برای کودکان بالای 4 سال در راستای آموزش زبان انگلیسی 

 

پاکوچولو انیمیشنی کمدی به کارگردانی کری کرکپاتریک است که در سال 2018 اکران و خیلی زود مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
داستان این انیمیشن توسط سرگیو پابلوس و فیلم‌نامه آن نیز توسط گلن فیکارا نوشته شد؛ فیکارا علاوه‌بر نوشتن فیلم‌نامه، در کنار بان ردفورد و جان ریکوآ به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این پروژه همکاری داشت.
این انیمیشن بعد از اکران جهانی نقدهای نسبتا خوبی را از جانب منتقدان دریافت کرد؛ انیمیشن پاکوچولو نمره 75% را از سایت روتن تومیتوز کسب کرد؛ طبق نظر منتقدان در این وب‌سایت، این انیمیشن با قالب رنگارنگ خود می‌تواند تا حد زیادی مخاطبان جوانش را به سمت خود جذب کند. آن‌ها همچنین اعتقاد داشتند که پیام داستانی این انیمیشن می‌تواند برای مخاطبان بالغ و مسن نیز جذاب باشد.
انیمیشن پاکوچولو در جلب نظر مخاطبان نیز بسیار موفق بود و فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت، این انیمیشن که با بودجه 80 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 214 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.
ازجمله مهم‌ترین بازیگرانی که در این انیمیشن جذاب به ایفای نقش پرداختند می‌توان به چنینگ تیتوم، جیمز کوردن، کامن، لبران جیمز، جینا رودریگز، دنی دویتو و یارا شهیدی اشاره کرد.
خلاصه داستان انیمیشن پاکوچولو بدین شرح است: داستان این انیمیشن راجع به یک یتی دانشمند به نام میگو است که باور دارد موجودات کمیابی که با نام پاکوچولو‌ها (انسان‌ها) شهرت دارند، دارای وجود خارجی هستند. بعد از مدتی میگو به یک پاکوچولو برخورد می‌کند و خیلی زود این موضوع را در بین هم‌نوعانش مطرح می‌کند.
اما هیچ‌کدام از یتی‌ها حرف او را باور نمی‌کنند. بعد از این اتفاق میگو تصمیم می‌گیرد تا هر جور که شده یک پاکوچولو را پیدا کرده و حرف خود را به هم‌نوعانش ثابت کند. او پس از جستجو موفق می‌شود یک پاکوچولو را پیدا کرده و با راضی کردنش او را به دهکده خود ببرد؛ یتی‌ها بعد از دیدن پاکوچولو از او استقبال کرده و بسیار خوشحال می‌شوند؛ اما این آشنایی زندگی آرام یتی‌ها را از‌بین‌برده و آن‌ها را وارد خطری جدی می‌کند.

تماشای این انیمیشن به یادگیری زبان انگلیسی کمک زیادی میکند و از سمت آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک پیشنهاد می شود.

 

پاندای کونگ‌فوکار - Kung Fu Panda

 

انیمیشن های مناسب برای کودکان بالای 4 سال در راستای آموزش زبان انگلیسی

 

پاندای کونگ‌فوکار انیمیشنی به کارگردانی جان استیونسن است که بعد از اکران در سال 2008 توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد.
داستان این انیمیشن جذاب توسط جاناتان ایبل و گلن برگر نوشته شد؛ ملیسا کاب نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری داشت.
این فیلم نخستین اثر از مجموعه انیمیشن‌های پاندای کونگ‌فوکار محسوب می‌شود؛ بعد از موفقیت‌های تجاری بزرگ انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار، سازندگان دو دنباله دیگر از آن تولید کردند که به ترتیب در سال‌های 2011 و 2016 اکران شدند.
انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار توسط استودیو دریم‌ورکس تولید شد و کمپانی پارامونت پیکچرز نیز وظیفه توزیع جهانی آن را برعهده داشت.
این انیمیشن بعد از اکران خیلی زود با استقبال منتقدان مواجه شد و نمرات خوبی را از جانب آن‌ها دریافت کرد.
منتقدان درون‌مایه طنز این انیمیشن را مورد تحسین قرار داده و از خلاقیت سازندگان در به‌تصویر کشیدن صحنه‌های مبارزه تمجید کردند.
این فیلم مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفت و فروش بسیار خوبی را در گیشه تجربه کرد. این فیلم که با بودجه 130 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 631 میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد.
درواقع همین فروش فوق‌العاده باعث شد تا سازندگان به کار خود جهت تولید دنباله‌های دیگر ادامه دهند.
یکی دیگر از مواردی که منتقدان آن را بسیار مورد تحسین قرار دادند مربوط به عملکرد گروه صداپیشگان می‌شود. ازجمله مهم‌ترین صداپیشگانی که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جک بلک در نقش پو، داستین هافمن در نقش استاد شیفو، ایان مک‌شین در نقش تای لانگ، آنجلینا جولی در نقش استاد ببری، ست روگن در نقش استاد مانتیس، لوسی لیو در نقش استاد افعی، جکی چان در نقش استاد میمون و داوید کروس در نقش استاد لک‌لک اشاره کرد.
خلاصه داستان انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار بدین شرح است: یک پاندا به نام پو همراه با پدرش (که درواقع پدر اصلی پو نیست و تنها او را بزرگ کرده است) در دوران چین باستانی زندگی کرده و زندگی خود را آش‌فروشی می‌گذرانند؛ پو عاشق کونگ‌فو بوده و همیشه دوست داشته تا گروه پنج آتشین را از نزدیک ببیند. گروه پنج آتشین جنگجویان برتر کونگ‌فو در چین هستند که توسط استاد شیفو آموزش دیده‌اند.
در سطح شهر اطلاع‌رسانی می‌شود که قرار است استاد اوگوی از بین اعضای گروه پنچ آتشین (افعی، ببر، میمون، لک‌لک و مانتیس) جنگجوی واقعی اژدها را طی مراسمی انتخاب کند؛ پو نیز خوشحال شده و تصمیم می‌گیرد در این مراسم شرکت کرده تا در کنار فروش آش، قهرمانان رویایی خود را از نزدیک ببیند؛ اما حضور او در این مراسم باعث تغییر زندگی‌اش برای همیشه می‌شود.

تماشای این انیمیشن به یادگیری زبان انگلیسی کمک زیادی میکند و از سمت آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک پیشنهاد می شود.

 

هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی - Hotel Transylvania 3: Summer Vacation

 

انیمیشن های مناسب برای کودکان بالای 4 سال در راستای آموزش زبان انگلیسی

 

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی یکی از بهترین انیمیشن‌ های جهان محسوب می‌شود که در سال 2018 اکران و توسط گندی تارتاکوفسکی کارگردانی شد.
این انیمیشن سومین انیمیشن مجموعه انیمیشن‌های هتل ترانسیلوانیا محسوب می‌شود؛ تارتاکوفسکی علاوه‌بر انجام وظیفه کارگردانی، همراه با مایکل مکالرز به‌عنوان نویسنده نیز در این پروژه همکاری داشت.
این انیمیشن توسط سونی پیکچرز تولید شد و کمپانی کلمبیا پیکچرز به‌عنوان توزیع‌کننده جهانی روی روند اکران آن نظارت داشت.
قست سوم انیمیشن هتل ترانسیلوانیا بعد از اکران با نقدهای مختلفی از جانب منتقدان مواجه شد و نمرات متوسطی را از سوی آن‌ها دریافت کرد.
برخی از منتقدان اعتقاد داشتند که این انیمیشن در روند داستانی خود خلاقیت زیادی به خرج نداده است و صرفا با یک داستان ساده سعی کرده تا توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کند.
اما برخی دیگر از منتقدان مضامین طنز موجود در فیلم را تحسین کرده و شخصیت‌های جدید معرفی شده را مورد تمجید قرار دادند.
انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی مانند فیلم‌های قبلی در بخش فروش قدرتمند ظاهر شد و مخاطبان زیادی را به سمت سالن‌های سینما جذب کرد.
این انیمیشن که با بودجه 80 میلیون دلاری تولید شده بود، توانست حدود 528 میلیون دلار در گیشه فروش کند.
بعد از موفقیت تجاری فیلم سوم، سازندگان به طور رسمی اعلام کردند که قصد دارند قسمت چهارم انیمیشن هتل ترانسیلوانیا را نیز تولید کنند؛ آن‌ها اعلام کردند قسمت چهارم در سال 2021 اکران خواهد شد. (البته با توجه به شیوع ویروس کرونا ممکن است این تاریخ دچار تغییراتی شود)
ازجمله مهم‎‌ترین صداپیشگانی که در قسمت سوم انیمیشن هتل ترانسیلوانیا به ایفای نقش پرداختند می‌توان به آدام سندلر در نقش کنت دراکولا، سلنا گومز در نقش میویس، اندی سمبرگ در نقش جاناتان، کوین جیمز در نقش فرانکنشتاین، فرن درشر در نقش یونیس، آشر بلینک‌آف در نقش دنیس، کیگان-مایکل کی در نقش مورای و استیو بوشمی در نقش وین اشاره کرد.
خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: در سال 1987 دراکولا و دوستانش با لباس مبدل و با قطار به بوداپست سفر می‌کنند. دشمن همیشی دارکولا یعنی پروفسور آبراهام ون هلسینگ سوار قطار شده و هیولاها را نمایان می‌کند؛ هیولاها با رفتن به سقف فرار کرده و دراکولا جهت محافظت از دوستانش آن‌ها را از قطار بیرون می‌کند. ون هلسینگ وسواس زیادی جهت پیدا کردن و ازبین‌بردن دراکولا پیدا می‌کند؛ اما این دراکولا است که همیشه یک قدم جلوتر از او قرار دارد. در ادامه داستان با یک پرش به زمان حال سفر کرده و اوضاع کنونی دراکولا و دخترش را نشان می‌دهد؛ اما دست سرنوشت باعث ملاقات دراکولا با خانواده ون هلسینگ می‌شود.

تماشای این انیمیشن به یادگیری زبان انگلیسی کمک زیادی میکند و از سمت آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک پیشنهاد می شود.

 

شگفت‌انگیزان – The Incredibles

 

انیمیشن های مناسب برای کودکان بالای 4 سال در راستای آموزش زبان انگلیسی

 

شگفت‌انگیزان انیمیشنی به نویسندگی و کارگردانی برد برد است که در سال 2004 اکران شد و توانست توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند.
این انیمیشن جذاب و تماشایی توسط پیکسار تولید شد و والت دیزنی پیکچرز به‌عنوان توزیع‌کننده جهانی روی روند اکران جهانی آن نظارت داشت.
انیمیشن شگفت‌انگیزان پس از اکران خیلی زود مورد توجه منتقدان قرار گرفت و توانست نقدها مثتبی را از جانب آن‌ها دریافت کند.
منتقدان این انیمیشن را به دلیل موسیقی متن جذاب، شخصیت‌پردازی عالی و عملکرد فوق‌العاده گروه صداپیشگان مورد تحسین قرار دادند. این انیمیشن طی مراسم اسکار سال 2005 نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم پویانمایی شده بود که توانست این جایزه را کسب کند.
موسیقی جذاب انیمیشن شگفت‌انگیزان یکی از خاطره‌انگیزترین موسیقی‌ها در بین آثار پویانمایی محسوب می‌شود؛ آلبوم موسیقی این انیمیشن توسط مایکل جاکینو ساخته شده بود. این آهنگساز مطرح در سال 2010 موفق به کسب جایزه اسکار بهترین موسیقی برای انیمیشن بالا (Up) شده بود.
موفقیت انیمیشن شگفت‌انگیزان تنها در جلب نظرات مثبت منتقدین خلاصه نمی‌شود؛ این انیمیشن مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفت و طرفداران زیادی را به سمت سالن‌های سینما روانه کرد.
این اثر که با بودجه 92 میلیون دلاری تولید شده بود، حدود 631 میلیون دلار در گیشه فروش کرد؛ همین موفقیت تجاری عظیم باعث شد تا سازندگان تصمیم به تولید دنباله‌ای از این انیمیشن بگیرند.
دنباله این انیمیشن با نام شگفت‌انگیزان 2 در سال 2018 اکران و به یکی از پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما تبدیل شد. کریگ تی. نلسن، جیسون لی، هالی هانتر، سارا واول، اسپنسر فاکس، ساموئل ال. جکسون، الیزابت پنیا و برد برد ازجمله مهم‌ترین صداپیشگانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.
خلاصه داستان انیمیشن شگفت‌انگیزان بدین شرح است: داستان فیلم از جایی آغاز می‌شود که در آن ابرقهرمانان به طور پیوسته در حال مبارزه با جرم و جنایتکاران هستند؛ آن‌ها حاضر به انجام هر کاری هستند تا جان مردم را از خطرات گوناگون حفظ کنند. اما همه چیز مطابق میل آن‌ها پیش نمی‌رود و دولت جهت جلوگیری از ضررهای بیشتر به اماکن و ساختمان‌های عمومی که به دلیل درگیری‌های ابرقهرمانان با جنایتکاران دچار صدماتی جدی شده است، تصمیم می‌گیرد تا فعالیت‌های آن‌ها را ممنوع اعلام کند. بعد از این اتفاق آقای شگفت‌انگیز و خانواده ابرقهرمانش مجبور می‌شوند تا قدرت‌های خود را پنهان کرده و مانند مردم عادی به زندگی خود ادامه دهند؛ اما در ادامه آقای شگفت‌انگیز یک ماموریت مرموز را پذیرفته و وارد حوادث جدیدی می‌شود.

تماشای این انیمیشن به یادگیری زبان انگلیسی کمک زیادی میکند و از سمت آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک پیشنهاد می شود.

 

رالف اینترنت را خراب می‌کند - Ralph Breaks the Internet

 

انیمیشن های مناسب برای کودکان بالای 4 سال در راستای آموزش زبان انگلیسی

 

رالف اینترنت را خراب می‌کند انیمیشنی به کارگردانی ریچ مور و فیل جانستون است که دنباله انیمیشن رالف خرابکار محسوب می‌شود.
جانسون علاوه‌بر انجام وظیفه کارگردانی، در کنار پلما ریبون به‌عنوان نویسنده نیز در این پروژه همکاری داشت. وظیفه توزیع جهانی این انیمیشن جذاب برعهده استودیو سینمایی والت دیزنی قرار داشت.
انیمیشن رالف اینترنت را خراب می‌کند بعد از اکران مورد توجه منتقدان قرار گرفت و توانست نمرات خوبی را ازجانب آن‌ها دریافت کند.
منتقدان این انیمیشن را به دلیل داستان جذاب، کارگردانی عالی، عملکرد خوب گروه صداپیشگان مورد تحسین قرار دادند.
این انیمیشن مانند فیلم قبلی توانست توجه مخاطبان را نیز به سمت خود جلب کند و طرفداران زیادی را روانه سالن‌های سینما کند؛ انیمیشن رالف اینترنت را خراب می‌کند با بودجه عظیم 175 میلیون دلاری تولید شد و توانست 529 میلیون دلار در گیشه بفروشد.
در این انیمیشن جان سی ریلی صداپیشه کاراکتر رالف خرابکار و سارا سیلورمن صداپیشه کاراکتر ونلوپ وان شویتس است.
ازجمله دیگر صداپیشگانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان به جک مک بریر، جین لینچ، آلن تودیک، جیمز کوردن، کیتی لوز، دنیل میدلتون و جنیفر هیل اشاره کرد.
خلاصه داستان انیمیشن رالف اینترنت را خراب می‌کند بدین شرح است: شش سال از زمانی که رالف خرابکار با ونلوپ وان شویتس آشنا شده است می‌گذرد و آن‌ها هنوز دوستانی صمیمی برای یکدیگر باقی مانده‌اند. روزی ونلوپ می‌گوید که از آهنگ‌های قدیمی خسته شده است؛ درنتیجه رالف تصمیم می‌گیرد تا به دنبال آهنگی جدید برای او بگردد. داستان در ادامه شکل جالبی به خود می‌گیرد که شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم.

تماشای این انیمیشن به یادگیری زبان انگلیسی کمک زیادی میکند و از سمت آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک پیشنهاد می شود.

 

به پیش – Onward

 

انیمیشن های مناسب برای کودکان بالای 4 سال در راستای آموزش زبان انگلیسی

 

به پیش انیمیشنی به کارگردانی دن اسکنلون است که توسط کمپانی پیسکار ساخته و در سال 2020 اکران شد.

اسکنلون علاوه‎بر انجام وظیفه کارگردانی، به‌عنوان نویسنده نیز در این پروژه همکاری داشت؛ سی.اس. اندرسون در امر نوشتن فیلم‌نامه این اثر به اسکنلون کمک کرد.
وظیفه توزیع جهانی انیمیشن به پیش برعهده کمپانی والت دیزنی پیکچرز قرار داشت. این فیلم بعد از اکران با استقبال گسترده منتقدان مواجه شد و توانست نمرات بسیار خوبی را از جانب آن‌ها دریافت کند.
منتقدان این انیمیشن را به دلیل داستان جذاب، پیام‌های آموزنده و کارگردانی عالی مورد تحسین قرار دادند.
با وجود دریافت نقدهای بسیار خوب، انیمیشن به پیش در گیشه فروش بالایی نداشت و نتوانست انتظارات سازندگان را برآورده کند.
بدون شک بزرگ‌ترین عامل شکست تجاری این انیمیشن را می‌توان به همزمانی تاریخ اکران آن با شیوع جهانی ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌های سینما نسبت داد. بعد از تعطیل شدن سالن‌های سینما، دیزنی مجبور شد جهت جلوگیری از ضرر بیشتر، نسخه دیجیتال آن را تنها دو هفته بعد از اکران روانه بازار کند.
انیمیشن به پیش با بودجه عظیم 200 میلیون دلاری تولید شد و توانست حدود 145 میلیون دلار در باکس‌آفیس بفروشد.
ازجمله مهم‌ترین صداپیشگانی که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تام هالند در نقش ایان لایت فوت، کریس پرت در نقش بارلی لایت فوت، جولیا لوئی درایفوس در نقش لورل لایت فوت، اکتاویا اسپنسر در نقش مانتیکور، مل رودریگز در نقش کولت برانکو، کایلی بورنهیمر در نقش ویلدن لایت فوت و لنا ویت در نقش اسپکتر اشاره کرد.
خلاصه داستان انیمیشن به پیش بدین شرح است: در روزگار مدرن دو برادر الف به نام‌های ایان و بارلی در شهر نیو موشورمون زندگی می‌کنند. برادر کوچتر یعنی ایان یک دانش‌آموز دبیرستانی فاقد اعتماد به نفس است و برادرش بارلی نیز یکی از طرفداران پرشور مباحث تاریخی و بازی‌های نقش‌آفرینی است.
پدر آن‌ها ویلدن کمی از قبل از به دنیا آمدن ایان بر اثر یک بیماری شدید درگذشت و اکنون مادر آن‌ها لورل دارای معشوقه جدیدی به نام کولت برانکو است که برادرها او را دوست ندارند.
در ادامه داستان رنگ و بوی جذابی به خود می‌گیرد؛ ایان سعی می‌کند تا به کمک جادو برای مدت یک روز پدر خود را به دنیا بازگرداند؛ تلاش‌های او نتیجه‌ای عجیب را به دنبال دارد که با تماشای انیمیشن به آن پی خواهید برد.

تماشای این انیمیشن به یادگیری زبان انگلیسی کمک زیادی میکند و از سمت آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک پیشنهاد می شود.

 

جدیدترین ها

جدیدترین مطالب و مقالات انگلیسی

کلمات پرکننده یا فیلر (Filler) چه هستند؟ کلمات فیلر به همراه مثال

کلمات پرکننده یا فیلر (Filler) چه هستند؟ کلمات فیلر به همراه مثال

ادامه مطلب
چرا زبان انگلیسی بهترین و پرکاربردترین زبان دنیاست؟

چرا زبان انگلیسی بهترین و پرکاربردترین زبان دنیاست؟

ادامه مطلب
استفاده از هوش مصنوعی در آموزش زبان انگلیسی: پتانسیل‌ها و چالش‌ها

استفاده از هوش مصنوعی در آموزش زبان انگلیسی: پتانسیل‌ها و چالش‌ها

ادامه مطلب
راهنمای عمومی و جامع آزمون تافل TOEFL و آیلتس IELTS

راهنمای عمومی و جامع آزمون تافل TOEFL و آیلتس IELTS

ادامه مطلب
جدیدترین ها

پربازدیدترین مطالب و مقالات انگلیسی

صد داستان کوتاه انگلیسی سطح مبتدی (ساده) تا پیشرفته با ترجمه فارسی

صد داستان کوتاه انگلیسی سطح مبتدی (ساده) تا پیشرفته با ترجمه فارسی

ادامه مطلب
ضرب المثل و اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی با ترجمه فارسی

ضرب المثل و اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی با ترجمه فارسی

ادامه مطلب
آموزش تضمینی زبان انگلیسی

آموزش تضمینی زبان انگلیسی

ادامه مطلب
آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

ادامه مطلب
  1401-03-17
  آموزش زبان انگلیسی