آموزش زبان انگلیسی در خانه

  1401-03-09
  آموزش زبان انگلیسی

بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن روشی بسیار منحصر به فرد برای آموزش زبان انگلیسی در مدت زمان کوتاه هستند. این افراد میخواهند بدون صرف زمان مناسب، زبان انگلیسی را یاد بگیرند. اما خبر نه چندان خوب این است که چنین روشی مطلقا وجود ندارد. ذهن انسان برای یادگیری زبان جدید، نیاز به زمان دارد. زبان آموز باید به صورت پیوسته زبان انگلیسی را یاد بگیرد. باز هم تاکید می کنیم که به صورت پیوسته. بنابراین برای اینکه بتوانید زبان انگلیسی را به درستی یاد بگیرید، ناچارید که با آن زندگی کنید. بنابراین پیوستگی در یادگیری زبان انگلیسی بسیار بسیار مهم تر است از هوش شما ! امروزه به دلیل مشغله زیادی که انسان ها در زندگی روزمره خود دارند، همواره به دنبال روش هایی هستند که بتوانند زبان انگلیسی را در خانه یاد بگیرند. درست است که شرکت کردن در کلاس های زبان انگلیسی بسیار مفید و تاثیرگذار است، اما به دلیل ضیق وقت بسیار از افراد نمیتوانند در کلاس ها شرکت کنند و بنابراین قید یادگیری زبان انگلیسی را می زنند.

آموزش زبان انگلیسی ، آموزش زبان انگلیسی در خانه

همچنین بخوانید : چرا باید زبان انگلیسی بیاموریم؟

 

در این راستا کتاب ها و اپلیکیشن های زیادی طراحی شده اند که برخی از آنهاه نیز مفید هستند و نمی توان منکر آن شد. اما نکته مهم این است که زبان آموز به پکیجی نیاز دارد که انقدر مفید، پربار و جذاب باشد که زبان آموز را با خود تا انتهای آموزش بکشاند !

بسیاری از افراد با اشتیاق فراوان هزینه می کنند و پکیج آموزشی مناسب خانه را تهیه می کنند. اما بعد از مدتی خسته شده و فکر می کنند که دیگر این پکیج نمی تواند برای آنها مفید بوده و در نهایت آن را رها می کنند. در نتیجه بسیاری از زبان آموزان فکر میکنند که نمی توان در منزل زبان انگلیسی را فرا گرفت.

به همین دلیل مرکز زبان انگلیسی چکاوک راه کاری بسیار مناسب در این زمینه ارائه داده است. راه کاری که تضمین می کند زبان آموز با اشتیاق فراوان زمان خود را صرف یادگیری زبان انگلیسی کند. راه کاری که علاوه بر جذاب بودن، بسیار پربار، مفید و حاوی مطالب آموزشی مدرن می باشد.

 اما قبل از اینکه راه کار آموزش زبان انگلیسی در خانه را به شما معرفی کنیم، مطالب کلی و البته درست در این راستا را برای شما بازگو می کنیم تا با تکنیک های مختلف و روز دنیا آشنا شوید:

 

 فهرست مطالب این مقاله:

- هدف خود از آموزش زبان انگلیسی را تعیین کنید

- به ذهن خود اجازه دهید تا مطالب را در حافظه کوتاه مدت و بلند مدت تثبیت کند

- به صورت پیوسته تمرین کنید

- دیدن کلیپ ویدیوئی برای ماندگاری بالاتر مطالب در ذهن

- تاثیر موسیقی برای افزایش قدرت یادگیری

- تمرین کنید و خلاصه نویسی کنید

- خود را در محیطی که زبان انگلیسی در آن جاریست قرار دهید

- با صدای بلند بخوانید

- با خودتان صحبت کنید

- با زبان آموزان دیگر در تعامل باشید

- دفترچه یادداشت داشته باشید

- به رادیو و اخبار انگلیسی گوش دهید

- راجع به موضوع های مختلف مطالعه کنید

- وبلاگ انگلیسی درست کنید

- کلام پایانی و نتیجه گیری

 

1- هدف خود از آموزش زبان انگلیسی را تعیین کنید

بسیاری از زبان آموزان به این دلیل که زبان انگلیسی خوب و مفید است می خواهند آن را یاد بگیرند !
در صورتی که چنین هدفی کاملا بی معنی است. شما باید بدانید که قرار است با یادگیری زبان انگلیسی چه گام جدید و مفیدی برای زندگی خود بردارید.

چرا هدف گذاری بسیار مهم است ؟ زیرا یادگیری زبان انگلیسی مسیری طولانی دارد و اگر شما هدف مشخص و درستی نداشته باشید به راحتی بعد از مدت کوتاهی خسته می شوید و دست از یادگیری آن بر می دارید. پس هدف خود را مشخص کنید.

احتمالا هدف شما جز یکی از موارد زیر می باشد:

  • پیشرفت در شغل فعلی شما
  • توانایی خواندن مطالب روز دنیا در راستای علم آموزی و با شغل شما
  • مهاجرت و تشکیل زندگی جدید در خارج از کشور
  • پیدا کردن شغلی بسیار مناسب و پردرآمد در خارج از کشور
  • علاقه به فیلم های خارجی و فهمیدن گفتگوهای بازیگران به زبان انگلیسی
  • سفر به کشورهای مختلف به عنوان توریست
  • توانایی شرکت کردن در آزمون های معتبر مانند تافل و آیتلس
  • افزایش توانایی زبان انگلیسی در راستای گرفتن نمره بالا در کنکور

اگر هدف شما مشخص باشد، می توانید برنامه ریزی درستی انجام دهید و هیچ گاه از رسیدن به هدف خسته و نا امید نخواهید شد.

 

2- به ذهن خود اجازه دهید تا مطالب را در حافظه کوتاه مدت و بلند مدت تثبیت کند

همانطور که میدانید ، انسان دارای 2 حافظه کوتاه مدت و بلند مدت است. وقتی شما مطلبی را یاد می گیرید، همان روز فکر می کنید که در آن مطلب خبر ه شده اید و امکان ندارد که آن را فراموش کنید. اما هفته بعد متوجه می شوید که آن مطلب را فراموش کرده اید ! زیرا به ذهن خود اجازه نداده اید که آن مطلب در حافظه بلند مدت شما تثبیت شود.

بدین منظور برای اینکه مطالب جدید زبان انگلیسی در ذهن شما به درستی و تا مدتها قرار بگیرد، به این روش عمل کنید:

مطلبی که یاد گرفته اید را در عرض 24 ساعت یک باره دیگر مرور کنید. با این کار حدود 80% مطالب در ذهن شما تثبیت می شود. سپس هفته بعد یک بار دیگر آن مطلب را مرور کنید (که البته این کار با سرعت بسیار بالایی انجام می شود) . با این کار این مطالب در ذهن شما تا 1 ماه می ماند. سپس بعد از 40 روز از ابتدای خواندن آن مطلب، دوباره آن را بخوانید. این کار باعث می شود تا آن مطالب در ذهن شما تا 6 ماه بماند و  در نهایت می تواند گفت که در این مرحله، مطلب مورد نظر در حافظه بلند مدت شما تثبیت شده است. به همین راحتی !

نکته مهم این است که اگر شما این کار را انجام ندهید، ممکن است در طول عمرتان، بارها و بارها یک مطلب مشخص را بخوانید و هر بار چون آن را به حافظه بلند مدت خود نسپرده اید ، عملا در حال اتلاف وقت بوده اید و این کار نه تنها باعث می شود که شما زمان خود را از دست بدهید بلکه باعث می شود که از یادگیری زبان انگلیسی دلسرد شوید.

 

3- به صورت پیوسته تمرین کنید

طبق تحقیقات علمی برای اینکه به هرچیزی مسلط شوید باید آن را به صورت پیوسته تمرین کنید.
بقول خوشنویسان اگر یک روز تمرین نکنیم خودمان متوجه می شویم و اگر دو روز تمرین نکنیم دیگران متوجه می شوند.
بنابراین برای اینکه به زبان انگلیسی مسلط شوید باید هر روز آن را تمرین کنید.
برخی می گویند روزی 4ساعت و بعضی میگویند روزی 12 ساعت. اینکه چند ساعت در روز تمرین کنید به این بستگی دارد که توانایی شما در یادگیری زبان انگلیسی چقدر است . اما چیزی که مشخص است این است که تعامل همیشگی و پیوسته با زبان انگلیسی ناخودآگاه آن را در حافظه کوتاه مدت و بلند مدت شما تثبیت می کند.
روشی که در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک طراحی شده است به گونه ایست که اشتیاقی در شما به وجود می آورد که میخواهید مطالب را بارها و بارها مرور کرده و تکرار کنید زیرا هم جذابیت بالایی دارند و هم بسیار مفید هستند.
 

 4- دیدن کلیپ ویدیوئی برای ماندگاری بالاتر مطالب در ذهن

ذهن انسان کلیپ ویدیوئی یا فیلم را بیشتر از عکس و عکس را بیشتر از متن می تواند آنالیز کند. بنابراین اگر برای آموزش زبان انگلیسی از فیلم های معتبر استفاده شود قطعا در مسیر یادگیری زبان انگلیسی کمک شایانی به زبان آموز می شود.
بسیاری از آموزشگاه ها و وب سایت هایی ایرانی که در زمینه آموزش زبان انگلیسی فعالیت می کنند از کلیپ های ساخته شده توسط آموزشگاه های خارجی استفاده می کنند. مشکل این قضیه این است که آن ویدئوها برای زبان آموزان خودشان طراحی شده است نه زبان آموزان ایرانی . در تهیه آن ویدئوها به فرهنگ، توانایی فکری و بسیاری از موارد دیگر دقت شده است که قطعا مناسب ایرانی زبانها نمی باشد لذا در این راستا آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک اقدام به طراحی و تولید ویدئوهای آموزش بسیار متفاوت و پربار نموده است. این ویدئوها صرفا برای زبان آموزهای ایرانی طراحی شده است بنابراین به یادگیری زبان انگلیسی کمک شایانی خواهد کرد شما به هیچ عنوان نمیتوانید نمونه این ویدئوها را در هیچ جای دیگر مشاهده نمایید برای طراحی و تولید این ویدئوها هزینه بسیار زیادی صرف شده است و نتیجه استفاده از آن را می توان در سطح زبان انگلیسی زبان آموزان آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک دید.
 

5- تاثیر موسیقی برای افزایش قدرت یادگیری

دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که انسان در هنگام گوش دادن به موسیقی توجه زیادی به آن (مخصوصا متن موسیقی ) می کند . یکی از دلایل آن علاقه ذهن انسان به ریتم منظم موسیقی است لذا اگر بتوان زبان انگلیسی را در قالب موسیقی درآورد می توان این انتظار را داشت که زبان آموز بتواند نه تنها با اشتیاق بیشتری سراغ زبان انگلیسی برود بلکه بتواند آن را بسیار راحت تر یاد بگیرد و به ذهن بسپارد.
قطعا در این لحظه این سوال در ذهن شما به وجود می آید که چه نوع موسیقی و یا از چه خوانندهایی مناسب می باشد. ما در اینجا دو راهکار به شما ارائه می دهیم :

  • گوش دادن به موسیقی های رایج و معروف انگلیسی که سرعت ادا کردن کلمات در آن موسیقی خیلی زیاد نیست. به طوری که زبان آموز بعد از گوش دادن این موسیقی به تعداد دفعات بالا می تواند به آن اشراف پیدا کند.
  • گوش دادن به فایل های صوتی آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک که دقیقا برای این هدف تهیه شده است. این فایل های صوتی نه تنها در راستای شیوه آموزشی زبان انگلیسی این آموزشگاه هست بلکه با بهره گیری از قدرت و توانایی موسیقایی موجود در این آموزشگاه باعث شده که برای ذهن زبان آموز بسیار جذاب باشد .

 

6- تمرین کنید و خلاصه نویسی کنید

یکی از متدهای قدیمی و بسیار موثر در راستای یادگیری نوشتن است بنابراین اگر می خواهید مطلبی در ذهن شما بیشتر تثبیت شود بهتر است آن را بنویسید یعنی هر مطلب انگلیسی را که فرا می گیرید سعی کنید آن را بر روی کاغذ بیاورید زیرا این کار باعث می شود نه تنها دست شما عادت به نوشتن آن مطلب کند بلکه چشم شما دوباره آن مطلب را می بیند و باعث می شود آن موضوع بهتر در ذهن شما تثبیت شود.
همچنین خلاصه نویسی، خود یک نوع تمرین و تکرار است که این کار باعث تثبیت بیشتر مطالب در حافظه بلند مدت زبان آموز می شود.
 

7- خود را در محیطی که زبان انگلیسی در آن جاریست قرار دهید

قطعا شنیده اید که اگر به یکی از کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنید ،بعد از مدت بسیار کوتاهی با زبان آن کشور رابطه بسیار خوبی برقرار خواهید کرد این بدان معناست که شما در محیطی قرار گرفته اید که برای انجام هر کاری مجبورید یا به زبان انگلیسی صحبت کنید و یا به زبان انگلیسی فکر کنید!
برای مثال فرض کنید شما به کشور انگلستان سفر کرده اید و در خانه خود با هم خانه ایتان در حال زندگی کردن هستید و شما احساس گشنگی می کنید. برای رفع این نیاز شما مجبورید که برای تهیه غذا با هم خانه ای خود به زبان انگلیسی صحبت کنید. نام مواد غذایی را به زبان آورده، نحوه درست کردن آنها و در نهایت هر وسیله ای که در راستای تهیه غذا به شما کمک می کند را به زبان بیاورید این کار ناخودآگاه باعث میشود شما به تمام مطالب حوزه آشپزی تسلط پیدا کنید.
اما این در شرایطی است که شما در کشور خارجی زندگی کنید. حال که شما در ایران هستید و نمی توانید این شرایط را داشته باشید. بنابراین برای قرار گرفتن در همچین محیطی باید شبیه سازی انجام دهیم. یعنی محیط زندگی مان را تا حدی به گونه ای تغییر دهیم که مجبور شویم تا حد زیادی با زبان انگلیسی روبرو شویم. در این راستا موارد زیر پیشنهاد می شود:
 

  • دیدن یک فیلم خارجی به زبان اصلی و به همراه زیر نویس انگلیسی تا نه تنها گوش ما با مطالب انگلیسی آشنا شود بلکه چشم ما نیز آنها را ببیند.
  • گوش دادن به تعداد مشخصی موسیقی دلخواه از خوانندگان مورد علاقه
  • صحبت کردن با یکی از زبان آموزان دیگر که هم سطح شماست( به مدت حداقل نیم ساعت در روز)
  • نوشتن تمام کارهایی که در آن روز انجام داده ایم
  • نگاه کردن به اخبار یکی از کانال های انگلیسی زبان

قطعا ممکن است شما نتوانید در روز به همه موارد اشاره شده در بالا بپردازید. اما هرچقدر بیشتر بتوانید خود را در محیطی که زبان انگلیسی در آن جاری است طبیعا زودتر و بهتر می توانید آن را فرا بگیرید.

 

8-  با صدای بلند بخوانید

یکی از روشهای قدیمی و موثر در فراگیری هر چیزی خواندن آن مطلب با صدای بلند است.اگر شما زبان انگلیسی را در هنگام یادگیری با صدای بلند بخوانید باعث می شود ذهن شما علاوه بر خواندن آن را هم بشنود بنابراین آموزش زبان انگلیسی با این تکنیک می تواند موثرتر باشد. حتی اگر کلماتی وجود دارند که شما نمیتوانید آن را درست ادا کنید بازهم آن را باصدای بلند بخوانید زیرا در آن لحظه مغر شگفت انگیز انسان به یادگیری هرچه بهتر آن کلمات به شما کمک می کند. پس با صدای بلند خواندن زبان انگلیسی را دست کم نگیرید.

 

9- با خودتان صحبت کنید

حتما شنیده اید که هر انسان در روز بیشتر از اینکه با دیگران صحبت کند با خودش صحبت می کند. حال فکر کنید در هنگام صحبت کردن با خود از زبان انگلیسی استفاده کنید قطعا نتیجه بسیار شگفت انگیز رقم خواهد خورد. خودتان را عادت دهید هرچیزی را به زبان انگلیسی به خودتان بگویید . برای مثال وقتی که از خواب بلند می شوید به جای اینکه بگویید کاش پنج دقیقه بیشتر می خوابیدم بگوید I wish I could sleep 5 more minutes  ببینید در روز با این روش چه تعداد جمله و کلمه به خود می گویید و تکرار می کنید!. حال فرض کنید در روز شما با تعداد زیادی جمله و کلمه مواجه می شوید که آن را نمی دانید . بنابراین به دنبال یادگیری آنها خواهید رفت و بعد از مدتی متوجه می شوید که صحبت کردن به زبان انگلیسی چقدر ساده است.

 

10- با زبان آموزان دیگر در تعامل باشید

آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک تعداد بسیار زیادی زبان آموز را آموزش می دهد بنابراین با عضویت در این آموزشگاه چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری می توانید با تعداد زیادی زبان آموز که هم سطح شما هستند در تعامل باشید. رنج سنی زبان آموزان در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک از 3 سال به بالا می باشد . بنابراین یقیقنا افرادی هم سطح و هم فکر شما در این آموزشگاه حضور دارند که می توانند به عنوان شریک یادگیری زبان انگلیسی شما هم به خود و هم به شما کمک شایانی کنند.
زبان آموزانی که در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک حضور دارند این را به خوبی می دانند که یکی از تکنیک های برجسته آموزش زبان انگلیسی در این مجموعه داشتن تعامل بسیار بالا بین زبان آموزان است. روش تدریس زبان انگلیسی در این مجموعه به گونه ای طراحی شده که گوشه گیر ترین و خجالتی ترین افراد نیز با میل و اراده خود ترغیب به شرکت در کارهای گروهی می شوند حتی اگر امکان حضور در کلاس ها را به صورت حضوری نداشته باشید، پکیج های طراحی شده به صورت اعجاب انگیز شما را وادار به مشارکت( به صورت اختیاری) با سایر زبان آموزان و مدرسان می کند.
 

آموزش زبان انگلیسی ، آموزش زبان انگلیسی در خانه

 

11- دفترچه یادداشت داشته باشید

شاید این جمله را شنیده باشید که حتی اگر اشتباه می نویسید ، بنویسید . این بدان معناست که نوشتن کمک شایانی به شما می کند . هم باعث می شود اشتباهاتتان را متوجه شوید هم باعث تمرین می شود . همچنین باعث می شود مواردی که خیلی سریع و گذرا به ذهنتان می رسد را جایی نگه دارید تا بعدها به طور کاملتر به آن بپردازید.
برای مثال فرض کنید با یک کلمه در زبان انگلیسی مواجه می شوید که معنی آن را نمیدانید. آنگاه می توانید آن را خیلی سریع وارد دفترچه یادداشت خود کنید تا بعدا سر فرصت معنی آن را پیدا کرده و آن را یاد بگیرید
این دفترچه یادداشت می تواند هم به صورت فیزیکی و هم به صورت نرم افزاری در گوشی موبایل یا تبلت شما باشد.
آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک در راستای نوشتن و تاثیر اعجاب انگیز آن جزوه های آموزشی و تمرینی بسیار مفیدی را طراحی کرده که هنگام خریداری پکیج ها و یا ثبت نام در کلاس ها به زبان آموزان ارائه می دهد.
 

12- به رادیو و اخبار انگلیسی گوش دهید

گوش دادن به رادیو و اخبار انگلیسی می تواند گوش شما را به زبان انگلیسی عادت دهد.کلمات و عباراتی که در اخبار ادا می شود، بسیار پرکاربرد و رایج می باشند. همچنین با توجه به اینکه گوینده اخبار جملات را با لهجه ای کاملا درست ادا می کند باعث میشود تا شما بتوانید تلفظ صحیح آن را به ذهن بسپارید.
در واقع شما باید گوش خود را  به کلمات انگلیسی عادت دهید. گوش دادن زیاد به تلفظ صحیح کلمات و جملات انگلیسی به مرور زمان قدرت ذهن شما را در تفکیک واژگان و تشخیص درست کلمات بالا برده و در یادگیری نقش بسزایی دارد.
 

13- راجع به موضوع های مختلف مطالعه کنید

قطعا موضوع هایی وجود دارد که شما به آن علاقمند هستید و دوست دارید در رابطه با آن مطالعه کنید، فرض کنید شما به کشاورزی علاقمند هستید بنابراین می توانید موضوع کشاورزی و همه کلمات و عبارات مرتبط با آن را به زبان انگلیسی سرچ کنید و مطالب به روز را با استفاده از زبان انکلیسی بیاموزید. مزیت این روش این است که چون شما به موضوع مورد نظر علاقمند هستید، جذابیت یادگیری برای شما بالاتر می رود. با توجه به اینکه همه علوم دنیا با استفاده از زبان انگلیسی انتشار پیدا می کند بنابراین تلفیق زبان انگلیسی و موضوع های مورد علاقه شما می تواند هم منجر به پیشرفت شما در آن موضوع و هم پیشرفت شما در زبان انگلیسی شود.

 

14- وبلاگ انگلیسی درست کنید

بسیاری از وب سایت ها مانندblogfa.com به شما امکان ایجاد وبلاگی برای نوشتن مطالب مختلف می دهد. شما می توانید به راحتی و با دانش اندکی در رشته کامپیوتر وبلاگی برای تمرین زبان انگلیسی ایجاد کنید. به این صورت که موضوع های مورد علاقه خود را به زبان انگلیسی در آن وبلاگ بنویسید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. با توجه به اینکه وبلاگ در فضای اینترنت به صورت عمومی در دسترس میباشد بنابراین بسیاری از افراد می توانند مطالب شما را بخوانند . بنابراین ناخودآگاه شما مجبور خواهید شد که مطالب خود را به درستی بنویسید این امر کمک می کند تا زبان انگلیسی شما تقویت شود.

 

..:: کلام پایانی و نتیجه گیری

آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک با توجه به محدودیت های بسیاری از زبان آموزان در راستای شرکت در کلاس های زبان حضوری آموزشگاه پکیچ بسیار جذاب و کارآمد و با قیمتی بسیار مناسب تهیه کرده است تا زبان آموزان در سراسر کشور و با هر شرایطی بتوانند از آن استفاده کرده و زبان انگلیسی را به نحو احسن فرا گیرند. در راستای طراحی و نگارش پکیج آموزشی زبان انگلیسی چکاوک از دانش و مهارت بالای اساتید زبان  انگلیسی استفاده شده است . روشی که در این راستا استفاده شده، بسیار منحصر به فرد بوده و نمی توانید آن را در هیج جای دنیا (نه فقط ایران) پیدا نمایید. یکی از تضمین هایی که آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک به زبان آموزان می دهد این است که اگر زبان انگلیسی را در این آموزشگاه یاد نگرفتید می توانید شهریه خود را پس بگیرید. این حرف نشان از قدرت بالای این مجموعه در راستای آموزش زبان انگلیسی دارد بنابراین اگر سردرگم هستید و نمی دانید که باید چه پکیج آموزشی را فراهم کنید و دنباله رو چه اساتید و آموزشگاهی باشید؛ آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک این قول را به شما می دهد که این آموزشگاه آخرین مقصدی است که شما به دنبال آموزش زبان انگلیسی خواهید بود.
برای آشنایی بیشتر با پکیج های آموزشی زبان انگلیسی این آموزشگاه می توانید برخی از ویدئوهای تهیه شده را در این صفحه مشاهده کنید.
همچنین برای تهیه پکیج های مورد نظر می توانید با بخش فروش آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک تماس حاصل فرمایید و پس از مشاوره و تعین سطح مناسب اقدام به خرید آن نمایید.
 

 

جدیدترین ها

جدیدترین مطالب و مقالات انگلیسی

کلمات پرکننده یا فیلر (Filler) چه هستند؟ کلمات فیلر به همراه مثال

کلمات پرکننده یا فیلر (Filler) چه هستند؟ کلمات فیلر به همراه مثال

ادامه مطلب
چرا زبان انگلیسی بهترین و پرکاربردترین زبان دنیاست؟

چرا زبان انگلیسی بهترین و پرکاربردترین زبان دنیاست؟

ادامه مطلب
استفاده از هوش مصنوعی در آموزش زبان انگلیسی: پتانسیل‌ها و چالش‌ها

استفاده از هوش مصنوعی در آموزش زبان انگلیسی: پتانسیل‌ها و چالش‌ها

ادامه مطلب
راهنمای عمومی و جامع آزمون تافل TOEFL و آیلتس IELTS

راهنمای عمومی و جامع آزمون تافل TOEFL و آیلتس IELTS

ادامه مطلب
جدیدترین ها

پربازدیدترین مطالب و مقالات انگلیسی

صد داستان کوتاه انگلیسی سطح مبتدی (ساده) تا پیشرفته با ترجمه فارسی

صد داستان کوتاه انگلیسی سطح مبتدی (ساده) تا پیشرفته با ترجمه فارسی

ادامه مطلب
ضرب المثل و اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی با ترجمه فارسی

ضرب المثل و اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی با ترجمه فارسی

ادامه مطلب
آموزش تضمینی زبان انگلیسی

آموزش تضمینی زبان انگلیسی

ادامه مطلب
آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

ادامه مطلب
  1401-03-09
  آموزش زبان انگلیسی