آموزش زبان انگلیسی همراه با فیلم

  1401-05-08
  آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی همراه با فیلم و انیمیشن بسیار به یادگیری زبان انگلیسی کمک می کند، و چیزی که بسیار مهم است دلیل این کمک رسانی زبان انگلیسی به یادگیری می باشد. می توانیم دلیل اصلی آن را اثر گذاری بسیار بالای استفاده از حس شنیداری و دیداری همزمان باهم در نظر بگیریم.

آموزش زبان انگلیسی همراه با فیلم 

 

 فهرست مطالب این مقاله:

- چگونه می توانیم با فیلم، زبان انگلیسی را بیاموزیم؟

- یادگیری زبان انگلیسی با تماشای فیلم زبانی معتبر و متنوع را ارائه می دهد

- فیلم زمینه بصری دارد، یعنی دیدن و شنیده شدن

- بالا بردن انگیزه و علاقه به وسیله یادگیری زبان انگلیسی با فیلم

- یادگیری زبان انگلیسی با فیلم، هدیه ی تکنولوژی به ما

- آیا یادگیری زبان انگلیسی با تماشای فیلم برای کودکان امکانپذیر می باشد؟

- پاپکورن خود را آماده کنید و به سمت حرفه ای شدن گام بردارید

- آیا یادگیری زبان انگلیسی با فیلم برای سطوح مبتدی امکانپذیر است؟

- چرا باید آموزش زبان با فیلم را انتخاب کنیم

- دوست دارید پیگیر و مشتاق زبان انگلیسی شوید؟

- با فیلم یاد خواهید گرفت که انگلیسی واقعی را یاد بگیرید نه کتاب درسی انگلیسی

- روش صحیح یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم :

- روش رایج (اما غلط) آموزش و یادگیری زبان انگلیسی با دیدن فیلم :

- حتی یک جیغ هم با زبان اصلی بهتر است!

- چرا آموزش زبان انگلیسی با فیلم را باید انتخاب کنید؟

- شعبده باز نیستیم

- با لهجه ها مشکل دارید؟

- آموزش زبان انگلیسی با فیلم، لذت دیدن فیلم همراه با آموزش

 

 

..:: چگونه می توانیم با فیلم، زبان انگلیسی را بیاموزیم؟

یاد گرفتن زبان انگلیسی در کل نیاز به تلاش و استمرار دارد و زمانی که از فیلم و موسیقی برای یادگیری استفاده شود، اگر این تلاش و استمرار هم به اندازه کافی باشد، خیلی زود به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید و خودتان متوجه کم شدن بار یادگیری خود خواهید شد.

 

..:: یادگیری زبان انگلیسی با تماشای فیلم زبانی معتبر و متنوع را ارائه می دهد

یادگیری زبان انگلیسی با فیلم در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک دقیقا برای شما یک زبان معتبر و متنوع را به همراه دارد. این یعنی شما کاملا به شیوه های درست تلفظ کردن و استفاده از لغات و گرامر در جای درست خود مسلط می شوید. فقط لازم نیست روزنامه وار حجم زیادی از لغات را درون ذهن خودتان بی آنکه بدانید کجا و چه موقع میشود از آن استفاده کرد نگه دارید. این نکته می تواند یکی از ویژگی های مهم یاد گرفتن زبان انگلیسی با فیلم باشد.

 

..:: فیلم زمینه بصری دارد، یعنی دیدن و شنیده شدن

یادگیری زبان انگلیسی با فیلم این امکان را به وجود می آورد که زبان آموزها با دیدن حرکات بصری و تصویر ها، جملات و کلا تمام مطالب را به بهترین نحوه حفظ کرده و در زمان مناسب از آن استفاده کنند.

دقت کنید که آموزش زبان انگلیسی همراه با فیلم زیر نظر بهترین اساتید و البته کسانی که در حرفه خودشان یعنی آموزش زبان انگلیسی، حرفی برای گفتن دارند، یکی از روش هایی است که بسیار به پیشرفت، آسان تر شدن و سریع تر شدن روند آموزش زبان انگلیسی شما کمک می کند.

کمک گرفتن از فیلم و انیمیشن هایی که مخصوص یادگیری زبان انگلیسی هستند، از طراح تا شاعر و نوازنده آن ها تماما به حرفه خودشان یعنی آموزش زبان انگلیسی مسلط هستند، باعث به وجود آمدن انگیزه و حال خوب در زبان آموز ها می شود.

 

..:: بالا بردن انگیزه و علاقه به وسیله یادگیری زبان انگلیسی با فیلم

یادگیری زبان انگلیسی همراه با فیلم برای تمام سنین موجب افزایش انگیزه می شود. شاید دلیل این موضوع را جویا شوید.

فرض کنید به شما یک کتاب 20 صفحه ای، نه خیلی زیاد فقط 20 صفحه به شما بدهند. از شما می خواهند تمام جملات آن کتاب و قوانین و تلفظ و در کل تمام زیر و بم آن کتاب را حفظ باشید. به نظر خودتان می توانید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؟ جدای از آن، اول از همه که این جمله به شما گفته می شود کمی کسل نمی شوید؟

قطعا اگر اول راه خسته نشوید، در اواسط کار به دلیل بالا بودن حجم کار و خسته شدن ذهنتان آرام آرام خسته می شوید و به تدریج از زبان انگلیسی دل زده می شوید.

اما اکنون تصور کنید به آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک آمده اید و یک فیلم که روی هم سه دقیقه بیشتر نیست، به شما می دهند و از شما می خواهند آن را حفظ کنید، جایگزینی کلمات انگلیسی و گرامر و تمام قواعد را نیز حفظ کنید.

بدون هیچ شک و تردیدی به شما خواهیم گفت که شما در کمتر از پنج ساعت کاملا به خواندن آن شعر و تمام ریز نکات آن مسلط خواهید شد.

این شعر و ریز نکات، همان کتاب 20 صفحه ای است، که باید طی یک روز آن را حفظ می کردید.

قطعا هیچ کدام از ما به خواندن زبان انگلیسی آن هم برای پنج ساعت مداوم، تمایلی نداریم و حوصلمان سر می رود. اما بی شک تمام ما برای دیدن ده ساعت فیلم مداوم آن هم فیلمی که جذاب و خیر کننده باشد، مشتاقیم و از آن خسته نمی شویم. برای آموزش دیدن، «جذاب بودن فیلم آموزشی» خیلی مهم است. در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک دقیقا به این موضوع دقت شده است تا فیلم ها، موسیقی، شعر و تمام نکات برای آموزش زبان انگلیسی کاملا جذاب و خیره کننده باشد.

(این تنها 20 ثانیه ابتدایی یکی از ویدئوها می باشد)

(این تنها 20 ثانیه ابتدایی یکی از ویدئوها می باشد)

 

..:: یادگیری زبان انگلیسی با فیلم، هدیه ی تکنولوژی به ما

با ارزش ترین چیزی که برای انسان ها وجود دارد این است که از این همه تکنولوژی جدید، به خوبی استفاده کنند و برای آن ها مفید باشد. حال یاد گرفتن زبان انگلیسی با استفاده از فیلم باعث شده است که همه ما حس بهتری به تکونولوژی داشته باشیم و از آن استفاده کنیم. به نظر می توان تایید کرد که تکنولوژی یکی از با ارزش ترین هدیه ها به انسان است  و می توان برای تمام سنین از این هدیه ارزشمند استفاده کرد. مهم ترین نکته این است که می توان از این هدیه ارزشمند برای یادگیری زبان انگلیسی و آسان تر کردن راه آموزش بهره گرفت. حال با توجه به این موضوع، «یعنی استفاده از تکنولوژی و استفاده آن در راه یادگیری»می توان بدون هیچ تردیدی گفت که "آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک از بهترین روش ها برای آموزش انگلیسی با فیلم استفاده کرده است".

استفاده از  فیلم در یادگیری زبان انگلیسی همواره باعث استفاده مفید از زمان می شود.

 

..:: آیا یادگیری زبان انگلیسی با تماشای فیلم برای کودکان امکانپذیر می باشد؟

آیا کودکان از همان ابتدا که در حال یادگیری زبان مادری خوب هستند، نوشتن و خواندن را یاد می گیرند؟

قطعا پاسخ به این سوال حتما منفی است. زیرا همه انسان ها در هنگام یادگیری، ابتدا گوش کردن، دیدن، حرف زدن و در مرحله ی آخر نوشتن را می آموزند. یاد گرفتن زبان انگلیسی برای کودکان همراه با فیلم و انیمیشن لطفی است که شامل حال کودکان نسل جدید شده است. اکنون شاید شما باز هم برای اعتماد به روش آموزش همراه با فیلم در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک به اعتماد سازی بیشتری احتیاج پیدا کرده باشید و دلایل قانع کننده بیشتری را خواهان باشید، که حتما به شما توضیح خواهیم داد:

اگر فرزند شما هیچ علاقه ای به یاد گرفتن زبان انگلیسی ندارد و هیچ راهی برای علاقمند کردن او پیدا نکرده اید، باید به شما بگوییم که مسیر شما اشتباه است! می توانید با استفاده از فیلم و انیمیشن، آن ها را به زبان انگلیسی علاقمند سازید. شاید برایتان کمی مبهم باشد، ولی ما برایتان کمی شفاف تر توضیح می دهیم.

همه ی ما می دانیم که نه تنها کودکان بلکه حتی گاهی اوقات ما بزرگ تر ها نیز علاقه ی زیادی به درس خواندن نداریم. به خصوص به زبان انگلیسی که کمی در نظام درسی ما سخت جا افتاده است، هیچ علاقه ای نداریم. اما هم کودکان و هم بزرگ تر ها، هنگامی که حرف موزیک، فیلم و انیمیشن وسط باشد، هم حوصله داریم هم علاقه.

در تمام این صحبت ها هدف این بود که شما کاملا برایتان شفاف باشد که چرا باید به آموزش از طریق فیلم اعتماد کنید.

اکنون نکته ی قابل توجه بعدی که برایتان توضیح خواهیم داد راجع به انیمیشن هایی است که آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک آن ها را تهیه کرده است.

این انیمیشن ها نه تنها جنبه ی بدی برای آموزش ندارند بلکه از لحاظ رفتاری و آموزش یک سری از اصول اخلاقی نیز مفید هستند.

 در نتیجه شما می توانید خودتان انتخاب کنید که به کدام روش اعتماد کنید و از چه راهی برای آموزش به فرزندتان استفاده کنید تا او به زبان انگلیسی علاقمند شود.

آموزش حروف انگلیسی به کودکان در زبان انگلیسی

آموزش حیوانات در زبان انگلیسی

 

مشاهده فیلم های آموزشی بیشتر

 

 

..:: پاپکورن خود را آماده کنید و به سمت حرفه ای شدن گام بردارید

همیشه برای دیدن یک فیلم زیبا خیلی ذوق و شوق داریم. ما همواره خود را همیشه برای دیدن یک فیلم زیبا آماده می کنیم. اکنون تصور کنید که در کنار دیدن یک فیلم و لذت بردن از آن، آموزش هم ببینیم! اینکه از دیدن یک فیلم لذت ببریم و کنار آن برای توسعه فردی خود آموزش ببینیم، یک نعمت بزرگ است.

در گذشته وقتی حرف از آموزش زبان انگلیسی می شد، نوشتن تکالیف و زحمت کشیدن های فراوان به ذهن خطور می کرد و به ما تحمیل می شد که باید آن ها را انجام دهیم. در نتیجه نهایتا باعث دل زدگی ما از زبان انگلیسی می شد اما امروزه کاملا متفاوت است. امروز لذت یادگیری زبان انگلیسی بیشتر شده، مخصوصا در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک که آموزش زبان انگلیسی به همراه فیلم است. اکنون واقعا می توان گفت که با یک ظرف پاپکورن می توان زبان انگلیسی را یاد گرفت.  شاید برایتان سوال شود که چگونه می توان این کار را انجام داد؟ ما برایتان کامل تر توضیح می دهیم:

شما برای دیدن سریال مورد علاقه تان بیشتر مشتاق هستید یا خواندن درس های دانشگاهتان ؟ یا فرزندتان برای دیدن انیمیشن مورد علاقه اش بیشتر مشتاق است یا خواندن درس های مدرسه اش؟ اکنون می توان گفت که یادگیری زبان انگلیسی همراه با فیلم و انیمیشن باعث ترقیب شدن نه تنها فرزند شما بلکه خودتان نیز می شود و می توانید از آن لذت ببرید.

همچنین بخوانید: آموزش زبان انگلیسی با انیمیشن

 

..:: آیا یادگیری زبان انگلیسی با فیلم برای سطوح مبتدی امکانپذیر است؟

بیشترین سوالی که این روز ها پرسیده می شود همین است که آیا اصلا یاد گرفتن زبان انگلیسی همراه با فیلم دیدن امکانپذیر است؟

 پاسخ ما به شما این است که نه تنها امکان پذیر است بلکه خیلی شیرین است. در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک توجه خاصی به تولید فیلم های آموزشی «مخصوصا برای سطوح مبتدی و کودکان» شده است و ما در این آموزشگاه بازخورد بسیار مناسبی از آموزش زبان انگلیسی با این شیوه به مبتدیان گرفته ایم. در ابتدای یادگیری زبان انگلیسی برای سطوح ابتدایی، یادگیری همراه با شعر، موزیک و فیلم واقعا برای آن ها یک هدیه حساب می شود. زیرا آن ها ابتدا خواندن زبان انگلیسی را می آموزند سپس نوشتن و دیگر روش ها را.

در زبان فارسی نیز به همین شکل است. ما از زمانی که به دنیا می آییم ابتدا نوشتن را یاد نمی گیریم! درست است؟ ما ابتدا خواندن و سپس نوشتن و باقی چیز ها را می آموزیم و درست ترین روش در زبان انگلیسی نیز همین است.

 

..:: چرا باید آموزش زبان با فیلم را انتخاب کنیم

پیگیر بودن ما برای دیدن سریال و فیلم مورد علاقه مان بیشتر از درس خواندن است، اکنون چرا این علاقه و پیگیری را با آموزش همراه نکنیم؟ فرقی نمی کند در چه سطحی از زبان انگلیسی باشید، زیرا آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک، برای شما در هر سطحی که قرار دارید فیلم های جذابی طراحی کرده است. این را به هیچ عنوان فراموش نکنید که یاد گرفتن زبان انگلیسی با فیلم، حتما هیجان انگیز و خوب است. اما فراموش نکنید که باید فیلم ها وآموزش ها در چهار چوب و قانون خاص خود باشد. برای مثال فیلمی که شما برای آموزش به فرزند خود انتخاب می کنید باید هم به فرزند شما زبان انگلیسی را آموزش دهد و هم برای او نه تنها ضرر اخلاقی نداشته باشد بلکه برای آموزش نکات اخلاقی نیز مفید باشد.

 

..:: دوست دارید پیگیر و مشتاق زبان انگلیسی شوید؟

این را فراموش نکنید که تا وقتی انگیزه و علاقه کافی برای انجام دادن کاری نداشته باشید نمی توانید به اندازه کافی در آن کار پیشرفت کنید. اما شما اگر در یاد گرفتن زبان انگلیسی بینهایت توانایی داشته باشید، یا بینهایت به زبان انگلیسی علاقه مند باشید، باز هم شما برای ادامه راه خود به انگیزه و حال خوب احتیاج دارید. باید راهی که در آن قرار می گیرید برایتان انگیزه و شوق و ذوق لازم را به وجود بیاورد. آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک با گام متفاوتی که در آموزش زبان انگلیسی در پیش گرفته است، بینهایت به این شوق و ذوق شما کمک می کند و شما حتی اگر به زبان انگلیسی علاقه نداشته باشید، با دیدن آموزش های آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک به زبان انگلیسی علاقه مند می شوید.

 

..:: با فیلم یاد خواهید گرفت که انگلیسی واقعی را یاد بگیرید نه کتاب درسی انگلیسی

زبانی که شما از طریق کتاب های درسی یا کلاس ESL یاد می گیرید همان چیزی نیست که مردم در خیابان می گویند. به عنوان مثال، در کلاس های انگلیسی مبتدی ممکن است یاد گرفته باشید که چگونه بگویید «هوا خوب است» یا «او هر روز به مدرسه میرود». اگر چه این عبارات از نظر فنی صحیح هستند اما ما به ندرت این جملات را در زندگی روزمره خود استفاده می کنیم.

در مقابل، زبانی که در فیلم ها صحبت می شود، بسیار طبیعی است. همچنین اگر با انگلیسی زبانان بومی نیز صحبت کنید، بسیار نزدیک به آنچه دیدید، خواهید شنید. نهایتا می توان گفت که «آموزش زبان انگلیسی با فیلم به بهبود مهارت انگلیسی شما کمک می کند».
 

..:: روش صحیح یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم :

برای اینکه سریال و فیلم بتواند زبان انگلیسی شما را تقویت کند بایستی نکته هایی چند را رعایت فرمایید.

 

نکات مهم قبل از یادگیری با کمک فیلم :

در واقع باید گفت سطح این فیلم ها را متناسب با سطح خودتان انتخاب کنید و حتما تا انتهای فیلم را تماشا کنید. با دیدن این فیلم ها علاوه بر اینکه تعداد زیادی واژه و اصطلاح یاد می گیرید، با نکات ریز اخلاقی و فرهنگی کشورهای انگلیسی زبان نیز آشنا می شوید. بهتر است بگوییم اگر می خواهید مهارت شنیداری خود را تقویت کنید و به نوعی خودتان را به انگلیسی ها متصل کنید بهترین راه این است که به تماشای فیلم های انگلیسی بنشینید.

  • این فیلم ها را ابتدا بدون توجه به جزئیات فقط نگاه کنید.
  • واژه ها و جملاتی که بیشتر استفاده می شوند را یادداشت کنید و بعدا مطالعه نمایید.
  • به زبان بدن و نحوه ادای کلمات و آواها دقت کنید. سعی کنید قسمت هایی از فیلم را pause کنید و جملاتی که در فیلم گفته شده را خودتان با صدای بلند تکرار کنید.
  • به زبان شخصیت ها دقت کنید. به روشی که واژگان، دستور و عبارات به کار گرفته می شوند گوش دهید.
  • به افراد دقت کنید. به لهجه ها و زبان عامیانه به دقت گوش دهید.
  • تفاوت را میان روشی که مردم حرف می زنند تشخیص دهید و به جایگاهشان در جامعه دقت کنید. به بیان دیگر، چه کسی انگلیسی به صورت حرفه ای صحبت می کند؟ چه کسی عامیانه صحبت می کند؟ این می تواند به شما در مورد خیلی چیزها از مردم و فرهنگشان اطلاعاتی بدهد.
  • فیلم های ساده تر و جذاب تر را انتخاب کنید. اگر فیلم ها و دیالوگ های آن ها دشوار باشد، یادگیری شما با مشکل مواجه می شود. زیرا به دلیل سرعت بالای صحبت، لغات و عبارات نا آشنا و عدم یادگیری، دلسرد خواهید شد.
  • ترجیحا یک دیکشنری داشته باشید. پیشنهاد ما گوگل ترنسلیت می باشد. لغات یا جملاتی که بیشتر استفاده می شوند و شما معنای آن ها را متوجه نمی شوید جستجو کنید ( اگر آن ها را روی کاغذ بنویسید که چه بهتر!) اما در کل لازم است بدانید در فیلم های آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک، این دیکشنری به کار شما نمی آید. زیرا فیلم ها و آموزش ها به صورت روشن و واضح و متناسب با سطح شما است.

 

اگر هیچ کدام از موارد بالا را هم انجام ندهید اشکالی ندارد چون  این فیلم ها بصورت ناخودآگاه مطالب مهمی را به شما آموزش می دهند؛ اما رعایت موارد بالا میزان یادگیری تان را افزایش می دهند.

 

نکته 1- فیلم های صحنه دار!

از آنجایی که زبانی که می خواهید یاد بگیرید زبان انگلیسی است، طبیعی است که اکثر فیلم ها و سریال ها هالیوودی باشد. یکی از نکات آزاردهنده درباره ی محصولات هالیوود، صحنه دار بودن اکثر آن ها است که این موضوع با فرهنگ ایرانی تطابق خاصی ندارد. تجربه هم ثابت کرده که فیلم ها و سریال هایی که بیشتر حول این موضوع می چرخد، معمولا به درد یادگیری زبان نمی خورد. دلایل زیادی در این رابطه وجود دارد که بیش از این نمی خواهم آن را باز نماییم. فقط توصیه می شود که حتی الامکان، فیلم های سالم تری برای این کار انتخاب نمایید.

و دوباره نکته قابل توجه این است که:

در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک، همراه با فیلم های کاملا سالم و مناسب آموزش می بینید. این فیلم ها نه تنها نکته اخلاقی منفی ندارند، بلکه در آموزش نکات اخلاقی مثبت، بسیار قابل ستایش هستند.

 

نکته 2- فیلم های طنز

فیلم ها و سریال های طنز از این بابت که کمتر آدم را خسته می کنند، خوب است. اما نکته ای که وجود دارد این است که در این فیلم ها، معمولا اصطلاحات و شوخی هایی به کار گرفته می شود که در فرهنگ خودشان رایج است. بنابراین اگر فیلم طنزی انتخاب نمایید ممکن است که بخش قابل توجهی از آن را به راحتی متوجه نشوید.

تجربه ثابت کرده است که معمولا فیلم هایی که کارگردانی قوی پشت آن است، برای یادگیری زبان مناسب تر هستند. در این میان شایان ذکر است که فیلم های آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک به شکلی طراحی شده است که هم جنبه آموزشی و هم جنبه طنز دارند. این ویژگی باعث می شود که در طول یادگیری خسته نشوید.

 

..:: روش رایج (اما غلط) آموزش و یادگیری زبان انگلیسی با دیدن فیلم :

در این جا می خواهیم موضوع جذابی را برایتان شرح دهیم، این موضوع یک تجربه از یک فرد است که به تازگی با شیوه آموزش زبان انگلیسی چکاوک با فیلم آشنا شده است.

سال ها پیش در دوران دبیرستان در یک کلاس آموزش زبان انگلیسی نشسته بودم. در هنگامی که آموزگار در حال آمدن به کلاس بود، من داشتم با خود درباره ی یک روز خسته کننده ی دیگر فکر می کردم. ولی یک دفعه همه چیز تغییر کرد. آن روز آموزگار با یک سیستم تصویری در حال آمدن به کلاس بود.

 

یک انرژی مثبت دورتادور کلاس را فرا گرفته بود. زیرا همه متوجه شده بودند که آن روز، روز دیدن فیلم بود. روزهایی که درهر کلاسی به ویژه کلاس زبان انگلیسی فیلم می دیدم خیلی روزهای خوبی بودند. چون قرار نبود هیچ کار خسته کننده ی دیگری انجام بدهیم.
در آغاز فیلم، من سعی کردم که تمرکز فراوانی روی فیلم داشته باشم. ولی هیچ چیزی نمی فهمیدم! برای ده دقیقه سعی کردم که تمرکز خود را حفظ کنم. ولی پس از ده دقیقه احساس می کردم که انرژی ام دارد کاهش پیدا می کند و احساس خستگی می کردم. برای همین به جای تمرکز، سعی کردم که تنها از صحنه های فیلم لذت ببرم و فیلم را با توجه به صحنه هایش دنبال کنم. پس از 15 دقیقه، دیگر چشمانم داشت بخواب می رفت. نگاهی به دیگر دانش آموزان کردم و دیدم که بیشتر کلاس کم و بیش همان حس بنده را داشتند و همگی خسته شده بودند. خیلی ها حتی دیگر به فیلم نگاه نمی کردند. چون هیچ کس فیلم را متوجه نمی شد و همین گونه تا پایان کلاس این موضوع ادامه پیدا کرد و یک ساعت به همین صورت تلف شد.

اما امروز در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک بنده چیز های متفاوت تری را دیدم.
تمام فیلم ها و کلمات مناسب برای سطح هر زبان آموز انتخاب می شد.

هیچ کس از دیدن فیلم ها خسته نمی شد، همه مشتاق دیدن فیلم های جدید بودند.
همه آن ها خوشحال بودند که در مدت کمتر از یک ماه چندین شعر را حفظ بودند و می توانستند به زبان انگلیسی کلمات را بیان کنند.
این بسیار باعث افتخار بود که شیوه جدید و پیشرفته ما به تمام علاقه مندان زبان انگلیسی کمک کند تا بتوانند پیشرفت کنند.

 

..:: حتی یک جیغ هم با زبان اصلی بهتر است!

نه، تعجب نکنید این فقط نحوه تلفظ و به اصطلاح هارمونی و آهنگ کلمات نیست که یک زبان آموز می تواند از طریق آموزش زبان انگلیسی با فیلم یاد بگیرد. بلکه زبان آموز به راحتی می تواند با این زبان ارتباط برقرار کند و ریزه کاری ها یا به قول قدیمی ترها چم و خم کار را یاد بگیرد.

باور کنید کوچکترین کلمات اگر با زبان اصلی ادا شوند تاثیر شگفت انگیزی در شنونده ایجاد می کنند که در شرایط دیگر، چنین وضعیتی به هیچ وجه اتفاق نمی افتد. مهم نیست شما با لهجه یا گویش بریتیش صحبت کنید یا با گویش امریکن، بلکه آنچه مهم است تسلط شما بر زبان انگلیسی است. آموزش زبان انگلیسی با فیلم این توانایی را به شما می بخشد که بتوانید در مدت زمان بسیار اندکی و از طریق تکرار و تمرین زبان اصلی به کار رفته در فیلم، گام های بلندی به سمت تحقق اهداف و رویای فراگیری کامل زبان انگلیسی بردارید. از این رو آموزش زبان انگلیسی با فیلم را به شما توصیه می کنیم.

 

..:: چرا آموزش زبان انگلیسی با فیلم را باید انتخاب کنید؟

جوابی که به شما می دهیم چندان پیچیده و دشوار نیست. به طور کلی هدف این است که شما بتوانید از طریق آموزش زبان انگلیسی با فیلم به جزئیات و ظرایف این زبان، بدون واسطه و بدون حضور مربی و مدرس این رشته پی ببرید. از دیدگاه بصری نیز زمانی که شما تصویر و یا فیلم یک موضوع را مشاهده می کنید راحت تر می توانید با آن ارتباط برقرار کنید. از همین رو محققان و کارشناسان این رشته توصیه می کنند که به منظور احاطه بیشتر بر زبان انگلیسی و فهم دقیق کلمات و مطالب، بهتر است از روش آموزش زبان انگلیسی با فیلم استفاده کنید. در واقع این روش به نوعی سمت و سوی فراگیری زبان انگلیسی در شما را آنالیزه می کند و با معیارهای آموزشی بیشتر منطبق می سازد.

 

..:: شعبده باز نیستیم

یعنی به طور کلی اعتقاد داریم که اینطور کارها باید قاعده مند باشد. یعنی نمی توان برای آموزش زبان انگلیسی با فیلم نسخه پیچید و بعد هم ادعا کرد که این روش علمی و استدلالی است که در واقع اینطور نیست. چون ما اینطور خواسته ایم. اگر از شنیدن برخی آواها و لهجه های مختلف زبان انگلیسی که در نوع خود بر زیبایی و ظرافت این زبان می افزایند شگفت زده می شوید و دوست دارید آن ها را به طور کامل فرا بگیرید و بتوانید مانند اغلب شخصیت های مشهوری که در فیلم ها می بینید صحبت کنید و از مکالمات روز دنیا عقب نمایند، حتما آموزش زبان انگلیسی با فیلم را امتحان کنید.

 

..:: با لهجه ها مشکل دارید؟

شما شاید بگویید چرا جان وین هنرپیشه فیلم های وسترن بهتر از یک بازیگر هندی صحبت می کند. اصلا چرا لهجه راسل کرو با بازیگر فیلم مستربین متفاوت است. آیا لهجه رابرت دنیرو بیشتر به دل می نشیند یا راسل کرو؟ اصولا چرا وقتی بعضی بازیگرهای غیرانگلیسی سعی می کنند مثل خود انگلیسی ها صحبت کنند تلفظ و نوع ادای جملاتشان چندان چنگی به دل نمی زند؟

پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید حتی تلفظ کردن را گام به گام انجام دهید، ابتدا از آسان شروع کرده و به سمت تلفظ های سخت تر و سریع تر روید.

سوالی که امروزه برای همه افراد پیش می آید این است که چگونه یادگیری زبان انگلیسی با تماشای فیلم باعث تقویت زبان انگلیسی می شود؟

دیدن فیلم می تواند یکی از مفیدترین و بهترین روش ها برای آموزش زبان انگلیسی باشد. در این روش شما به جای آنکه مجبور باشید از کتب قدیمی که بیشتر بر آموزش گرامر تاکید دارند و بر سایر مهارت ها توجهی ندارند استفاده کنید، با استفاده از فیلم های جذاب و روز دنیا علاوه بر آنکه یک فعالیت سرگرم کننده انجام داده اید مهارت های گفتاری و شنیداری زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

همچنین بخوانید :  لهجه امریکن و بریتیش در زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی با تماشای فیلم به شما کمک می کند تا با زبان انگلیسی آشنا شوید که زبان محاوره مردم کشورهای انگلیسی زبان است و با گفتگو ها و اصطلاحات روزمره آن ها آشنا شوید. همچنین می توانید تلفظ خود را به تلفظ اصلی و واقعی نزدیکتر کنید. این روش یکی از روش های روز دنیاست که به یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک می کند.

 البته باید توجه داشته  باشید که تماشای فیلم اگر به روش صحیح، درست و اصولی انجام نشود کارایی چندان و اثر به سزایی در یادگیری زبان انگلیسی شما نخواهد داشت. به همین دلیل بسیار مهم است که شما یادگیری زبان انگلیسی با تماشای فیلم را زیر نظر متخصصان و اساتید خبره بیاموزید تا بتوانید پیشرفت خود را در سریع ترین زمان ممکن مشاهده کنید و از یادگیری با این روش نهایت لذت را ببرید. فیلم و یادگیری زبان انگلیسی در زمینه ی آموزش زبان مورد توجه بسیاری از آموزشگاه ها بوده است.

 

..:: آموزش زبان انگلیسی با فیلم، لذت دیدن فیلم همراه با آموزش

یکی از جنبه های یادگیری و آموزش زبان انگلیسی استفاده از روش های هدفمند و متنوع در این زمینه می باشد.

به عنوان مثال شما با بهره گیری از متدهای جدید فراگیری زبان انگلیسی از قبیل آموزش زبان انگلیسی درخواب، آموزش انگلیسی از طریق اینترنت و دوره های مجازی یا آموزش زبان انگلیسی با فیلم می توانید از بسیاری جهات خودتان را با استاندارهای جهانی منطبق سازید.

به عبارتی دیگر برای به روز شدن با روند یادگیری در سایر کشورهای جهان، شرط نخست پذیرش تحولات بنیادین در این زمینه است. هریک از روش ها و اسلوب های یادگیری البته با مزایا و محاسنی نیز روبرو هستند. مثلا شما شاید فراموش کنید هر شب قبل از خواب هدفونتان را در گوشتان بگذارید یا احساس کنید که برای این کار ها کمی پیر شده اید و حال و حوصله درست و حسابی ندارید. ولی ما قصد نداریم به شما بگوییم راه درستی را انتخاب کرده اید و در صورت ادامه این مسیر قطعا ختم به نتیجه مطلوبی برای شما خواهد شد. اتفاقا غرض از نگارش این مطلب این است که برای شما یکی از بهترین راه های یادگیری زبان انگلیسی را معرفی کنیم که در نوع خود منحصر به فرد و استثنایی می باشد. ما قصد تبلیغ برای این روش را نداریم بلکه بیشتر قصد داریم تا در خصوص آموزش زبان انگلیسی با فیلم اطلاعات جامع و مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. می خواهیم به شما ثابت کنیم که می توانید با سپری کردن دوره های آموزش زبان انگلیسی با فیلم همزمان با سایر متدهای یادگیری این زبان برجسته در هر سن سالی که باشید می توانید زبان انگلیسی را در کامل ترین نوع خود یاد بگیرید.
 

جدیدترین ها

جدیدترین مطالب و مقالات انگلیسی

کلمات پرکننده یا فیلر (Filler) چه هستند؟ کلمات فیلر به همراه مثال

کلمات پرکننده یا فیلر (Filler) چه هستند؟ کلمات فیلر به همراه مثال

ادامه مطلب
چرا زبان انگلیسی بهترین و پرکاربردترین زبان دنیاست؟

چرا زبان انگلیسی بهترین و پرکاربردترین زبان دنیاست؟

ادامه مطلب
استفاده از هوش مصنوعی در آموزش زبان انگلیسی: پتانسیل‌ها و چالش‌ها

استفاده از هوش مصنوعی در آموزش زبان انگلیسی: پتانسیل‌ها و چالش‌ها

ادامه مطلب
راهنمای عمومی و جامع آزمون تافل TOEFL و آیلتس IELTS

راهنمای عمومی و جامع آزمون تافل TOEFL و آیلتس IELTS

ادامه مطلب
جدیدترین ها

پربازدیدترین مطالب و مقالات انگلیسی

صد داستان کوتاه انگلیسی سطح مبتدی (ساده) تا پیشرفته با ترجمه فارسی

صد داستان کوتاه انگلیسی سطح مبتدی (ساده) تا پیشرفته با ترجمه فارسی

ادامه مطلب
ضرب المثل و اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی با ترجمه فارسی

ضرب المثل و اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی با ترجمه فارسی

ادامه مطلب
آموزش تضمینی زبان انگلیسی

آموزش تضمینی زبان انگلیسی

ادامه مطلب
آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

ادامه مطلب
  1401-05-08
  آموزش زبان انگلیسی