یادگیری سریع زبان انگلیسی

  1401-03-21
  آموزش زبان انگلیسی

در این مقاله قصد داریم تا بهترین روش یادگیری سریع زبان انگلیسی را که مطابق جدیدترین متد آموزشی درجهان است به شما توضیح دهیم. جالب است بدانید که این روش توسط استاد سعید مرکب سازی در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک ابداع شده است. اگر مدتها است که درگیر یادگیری زبان انگلیسی هستید و دائما از این کلاس به آن کلاس می روید و کتابها و شیوه های مختلف را امتحان می کنید و همچنان در یادگیری زبان انگلیسی دچار مشکل هستید، شما مقصر نیستید. ایراد اصلی از روشهایی است که برای آموزش زبان انگلیسی به شما استفاده میشود. روشهایی که عموما برای آموزش زبان انگلیسی به افرادی تهیه و تدوین شده که زبان اصلی آنها فارسی نیست. بنابراین بسیاری از فارسی زبانان جهان در یادگیری زبان انگلیسی دچار سردرگمی هستند. لذا آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک با علم به مشکلات جاری در این زمینه درصدد ابداع شیوه ای کاملا منحصر به فرد و کارآمد برآمده است. این شیوه به شما کمک می کند که بتوانید زبان انگلیسی را در مدت زمان کوتاهی یاد بگیرید. بله درست شنیده اید یادگیری زبان انگلیسی با این شیوه بسیار جذاب و سریع خواهد بود.

یادگیری سریع زبان انگلیسی ، آموزش زبان انگلیسی

 فهرست مطالب این مقاله:

- یادگیری زبان انگلیسی چه مدت طول می کشد؟

- بهترین منابع برای یادگیری سریع زبان انگلیسی چیست؟

- چطور تمام کلمات جدید زبان انگلیسی را حفظ کنیم؟

- با گرامر زبان انگلیسی مشکل دارم، راه حل چیست؟

- یادگیری هدفمند زبان انگلیسی

- در یادگیری زبان انگلیسی اولویت بندی کنید

- حداقل روزی دو ساعت زبان انگلیسی تمرین کنید

- گوش دادن به آهنگ های انگلیسی

- حافظه کوتاه مدت، حافظه بلند مدت

- خلاصه نویسی کنید

- خود را در محیطی قرار دهید که زبان انگلیسی در آن موج می زند

- صدای خود را بالا ببرید

- صحبت کردن با دوستان، آشنایان و هم کلاسی های کلاس زبان

- گوش کردن به اخبار

- مطالعه درباره موضوع هایی که به آن علاقمند هستید

- کتاب داستان بخوانید

- سرسخت باشید

- اگر می توانید فشرده کار کنید

- از یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرید

- اگر به کلاس می روید، غیبت نکنید

- نتیجه گیری

- کلام آخر

- ویدئوهای آموزشی زبان انگلیسی تولیدی توسط این مجموعه

 

همچنین بخوانید : شیوه آموزش در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک

 

یادگیری زبان انگلیسی چه مدت طول می کشد؟

مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. اینکه سن شما چقدر است، اطلاعات کنونی شما از زبان انگلیسی به چه میزان است، سطح سواد شما( زیر 7 سال، تا دیپلم، دانشجو) چقدر است و موارد دیگر می تواند در مدت زمان یادگیری شما تاثیرگذار باشد. همچنین یکی از مهمترین مواردی که می تواند در یادگیری زبان انگلیسی موثر باشد مقدار زمانی است که برای یادگیری آن صرف می کنید. بلا شک تمرین روزی دو ساعت بهتر از روزی یک ساعت است و همانطور که همه شما می دانید پیوستگی در یادگیری زبان انگلیسی منجر به یادگیری آن در مدت زمان کوتاه می شود. در نهایت آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک برای تکمیل کردن پروسه یادگیری سریع زبان انگلیسی در شیوه ابداعی خود نکاتی را در نظر گرفته که می تواند همانند کاتالیزور عمل کند. یعنی آموزش زبان انگلیسی را سرعت ببخشد.
 

بهترین منابع برای یادگیری سریع زبان انگلیسی چیست؟

آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک در راستای یادگیری سریع زبان انگلیسی اقدام به تهیه، تدوین و تولید سه ابزار مهم نموده است.
1- کتاب های مختص این آموزشگاه که شیوه ابداعی این مجموعه در آن قرار دارد.
2- انیمیشن های تولید شده در این مجموعه که بسیار منحصر به فرد و کارآمد می باشد.
3-  رفتارهای خاص و منحصر به فرد در کلاس ها که غالبا به صورت گروهی بوده و گاها به صورت مسابقه و بازی می باشدکه نهایتا زبان آموز را به صورت عامدانه مشتاق به یادگیری زبان انگلیسی می کند.
لذا آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک تمامی ابزارهای لازم را که زبان آموز برای یادگیری سریع زبان انگلیسی لازم دارد را تولید کرده که هیچ یک از هیچ آموزشگاهی کپی برداری نشده و تماما برگرفته از ذهن خلاق و پویای مدیران آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک می باشد.
بنابراین در صورتی که بخواهید در کلاس ها شرکت کنید و یا حتی پکیج های آموزشی این مجموعه را تهیه نمایید که بتوانید به صورت غیر حضوری زبان انگلیسی را بیاموزید، این تضمین به شما داده می شود که بتوانید زبان انگلیسی را در مدت زمان کوتاهی یاد بگیرید. فرقی نمی کند که هم اکنون سطح زبان انگلیسی شما چه باشد . از کودکانی که به تازگی شروع به صحبت کردن به زبان فارسی کرده اند تا افرادی که خود در حال تدریس زبان انگلیسی می باشند در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک جای دارند.

 

چطور تمام کلمات جدید زبان انگلیسی را حفظ کنیم؟

همیشه یکی از دغدغه های زبان آموزان این است که کلمات جدیدی که یاد می گیریم بعد از مدت کوتاهی از خاطرمان می رود و نمی توانیم آن را حفظ کنیم. این امری طبیعی است و ذهن انسان برای اینکه بتواند کلمات و عبارات جدید را به درستی حفظ کند باید پروسه ای درست و منطقی طی شود. بنابراین شما نمی توانید برای مثال در یک روز هزار کلمه جدید را به ذهن خود بسپارید. زیرا این تعداد کلمات برای یک روز زیاد می باشد و همچنین برای تثبیت آن در ذهن می بایست در چند روز که فواصل مشخصی بین آنها وجود دارد، کلمات و عبارات جدید تکرار شود تا در حافظه بلند مدت شما بنشیند.  
برای تسریع در حفظ کردن کلمات جدید، آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک متدهایی را طراحی کرده که بسیار مفید می باشد. عملکرد این متدها به گونه ای است که زبان آموز را مشتاقانه وادار به تکرار و بیان کلمات جدید می کند.
 

با گرامر زبان انگلیسی مشکل دارم، راه حل چیست؟

یکی از بدترین نکات آموزش زبان انگلیسی در اکثر آموزشگاه ها این است که گرامر را به صورت جداگانه تدریس می کنند. زبان آموز قبل از اینکه به سراغ گرامر برود باید بتواند کلمات مختلفی را یاد بگیرد و کم کم شروع به یادگرفتن گرامر در سطحی بسیار وسیع کند. این جمله را تاکنون در هیچ آموزشگاهی نشنیده اید " آموزش در سطحی وسیع" . منظور از این عبارت این است که اگر برای مثال زمان حال ساده تدریس می شود، تمام حالت هایی که در این زمان وجود دارد در قالب انیمیشن، بازی های گروهی  و ... به زبان آموز آموزش داده می شود به گونه ای که نه تنها هیچ نکته مبهمی برای زبان آموز باقی نمی ماند بلکه تکرار دلچسب بسیار زیاد  آن باعث می شود تا زبان آموز دیگر با زمان حال ساده مشکل نداشته و آن را با قاطعیت یاد بگیرد. حال این را به سایر قسمت های مختلف گرامر تعمیم دهید. ما در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک کاری کرده ایم که شما زبان انگلیسی را به معنی واقعی کلمه "یاد بگیرید" .
 

یادگیری هدفمند زبان انگلیسی

اگر هر کاری را بدون داشتن هدف شروع کنید احتمال زیاد آن را در نیمه راه رها خواهید کرد. زبان انگلیسی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد بنابراین اگر یادگیری زبان انگلیسی را هدفمند دنبال نکنید به احتمال زیاد آن را به زودی رها خواهید کرد. بسیاری از افراد فکر می کنند که زبان انگلیسی را باید یاد گرفت چون فرا گرفتن آن خوب است . بله این موضوع درست است که یادگیری زبان انگلیسی خوب است اما هدف شما از این یادگیری چیست؟ می خواهید زبان انگلیسی یاد بگیرید که بتوانید شغل بهتری پیدا کنید؟ یا می خواهید زبان انگلیسی را یاد بگیرید تا از دوستان خود عقب نیفتید و یا پز آن را به دوستان و آشنایان بدهید؟ آیا می خواهید پولدار شوید و فکر می کنید که یکی از ابزارهای مناسب برای این کار یادگیری زبان انگلیسی است؟ فرقی نمی کند هدف شما چه باشد. هر هدفی که داشته باشید، اگر هدفی باشد که شما حاضر باشید برای رسیدن به آن هزینه نمایید قطعا در آن پیروز خواهید شد . بنابراین تکلیف خودتان را روشن کنیدو هدف خود را تعیین کنید و حتی آن را بر روی کاغذ بنویسید و در برروی میزتان قرار دهید.
 

در یادگیری زبان انگلیسی اولویت بندی کنید

همانطورکه می دانید زبان انگلیسی دارای چهار مولفه خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن است . شما در ابتدا نمی توانید همه این موارد را یک جا یاد بگیرید. بنابراین باید اولویت بندی داشته باشید . آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک اولویت بندی را با شنیدن و صحبت کردن می داند. بعد از آن به سراغ خواندن و نوشتن بروید. هرچقدر گوش شما بیشتر به زبان انگلیسی عادت کند ناخودآگاه سریع تر با این زبان خو خواهید گرفت.
 

حداقل روزی دو ساعت زبان انگلیسی تمرین کنید

استمرار در تمرین کردن زبان انگلیسی از هر چیز مهمتر است و ما بارها به این نکته اشاره کرده ایم اما اینکه چند ساعت در روز تمرین کنیم بستگی به شما دارد. طبیعتا هرچقدر زمان بیشتری صرف یادگیری زبان انگلیسی کنید نتیجه بهتری از آن خواهید گرفت. آن چیزی که در این بخش ما به آن اصرار داریم این است که روزی نباشد که زبان انگلیسی را تمرین نکنید. یعنی استمرار در یادگیری از هر چیزی مهمتر است. ولی اگر بتوانید به جای دوساعت سه ساعت در روز تمرین کنید طبیعتا نتیجه بهتری خواهید گرفت. این مورد در رابطه با افرادی که زمان بیشتری دارند (مانند جوانان و نوجوانانی که هنوز شغلی ندارند) بیشتر صدق می کند. بنابراین تا می توانید زمان بگذارید و زبان انگلیسی را یاد بگیرید.
  

گوش دادن به آهنگ های انگلیسی

برای افزایش سرعت در یادگیری زبان انگلیسی می توان از آهنگ های انگلیسی نیز استفاده کرد. ممکن است زندگی ما به صورتی باشید که ساعاتی در روز در مسیر رفت آمد به محل کار، دانشگاه و یا ... باشیم، می توانید از این زمان به نحو احسن استفاده کرده و اگر شرایط آن محیا باشد به آهنگ های انگلیسی که واژه ها و عبارات را تا حدی رسا بیان می کنند برای افزایش قدرت شنیداری استفاده کرد.
در واقع اگر شما بتوانید گوش خود را به شنیدن زبان انگلیسی عادت دهید قطعا سرعت پیشرفت شما در یادگیری زبان انگلیسی بیشتر خواهد شد. مهم نیست چه نوعی از موسیقی را گوش می دهید، فقط اینکه بتوانید گوش خود را در معرض شنیدن زبان انگلیسی قرار دهید ناخودآگاه سرعت پیشرفت شما بیشتر خواهد شد.
 

حافظه کوتاه مدت، حافظه بلند مدت

این موضوع بر همگان اثبات شده است که اگر مطلبی را فقط یک بار بخوانیم و دیگر با آن کاری نداشته باشیم از حافظه ما پام می شود بنابراین اگر می خواهید مطلبی را برای همیشه در ذهن خود ثبت کنید باید آن را چندین و چند بار و در فواصل زمانی از پیش تعیین شده تکرار کنید. در واقع وقتی که مطلبی را برای اولین بار می خوانید در ابتدا آن مطلب در حافظه کوتاه مدت شما ثبت می شود و سپس با مرور آن، مطلب مورد نظر در حافظه بلند مدت شما ثبت می شود و در نهایت شما آن مطلب را برای همیشه یاد خواهید گرفت.
روشی که باید در یادگیری زبان انگلیسی به کار ببرید را با ذکر یک مثال توضیح خواهیم داد. فرض کنید می خواهید 20 عدد واژه در رابطه با موضوعی مانند خرید کردن را یاد بگیرید برای یادگیری همیشگی این 20 کلمه 3 مرحله زیر باید طی شود:
1- 20 لغت مورد نظر را به طور کامل و دقیق بخوانید و آن را به یاد بسپارید.  تا 24 ساعت آینده شما باید آن کلمات را یک بار دیگر مرور کنید . با این کار 80 درصد مطالب در ذهن شما تثبیت خواهد شد.
2-  پس از یک هفته  صرفا با مرور 5 دقیقه ای همان مطالب می توانید  آن 20 کلمه را به خاطر بیاورید. با این کار این کلمات تا یک ماه در ذهن شما ثبت خواهند شد.
3- بعد از 40 روز دوباره به سراغ همان مطالب بروید و خواهید دید که با مرور چند دقیقه ای می توانید آن مطالب را تا 6 ماه در ذهن خود تثبیت نمایید.
بنابراین با سه بار مرور (شب اول، یک هفته بعد، 40 روز بعد) می توانید ماندگاری یک مطلب را در ذهن خود تضمین کنید.
اگر می خواهید زبان انگلیسی را سریع یاد بگیرید باید به این نکته توجه داشته باشید که مطالب یادگرفته شده را به شیوه ای صحیح در ذهن خود تثبیت نمایید در غیر این صورت شاهد این خواهید بود که چندین و چندبار در بازه های زمانی متفاوت به سراغ یاد گرفتن مطالبی رفته اید که تکراری است و قبلا هم اقدام به یادگیری آنها کرده بودید. اما به دلیل رعایت نکردن سه اصل گفته شده در بالا زمان و انرژی خود را برای یادگیری زبان هدر داده اید.

 

خلاصه نویسی کنید

یکی از جدیدترین متدهای موجود در یادگیری زبان انگلیسی خلاصه نویسی می باشد. با این کار نه تنها با نوشتن خلاصه مطلب آن را در ذهن خود بیشتر تثبیت می کنید بلکه در هنگام مراجعه بعدی به آن مطلب خلاصه شده می توانید با سرعت بیشتری مطالب را مرور کنید. بنابراین پیشنهاد می کنیم هنگامی که مطلبی را فرا می گیرید خلاصه آن را در حدود یک پاراگراف برای خود یادداشت نمایید.
 

خود را در محیطی قرار دهید که زبان انگلیسی در آن موج می زند

موثرترین روش در یادگیری سریع زبان انگلیسی این است که خود را در محیطی قرار دهید که همواره با زبان انگلیسی در ارتباط باشید. بنابراین باید خودتان را عادت دهید که هر روز و در ساعات بسیاری با زبان انگلیسی دست و پنچه نرم کنید. برای مثال به اخبار انگلیسی گوش دهید، یک فیلم با زبان انگلیسی و زیرنویس انگلیسی ببینید. دقایقی را برای مطالعه یک مقاله انگلیسی صرف نمایید و یا هر رفتار دیگری که فکر می کنید شما را با زبان انگلیسی درگیر می کند را در برنامه روزانه خود قرار دهید. با انجام چنین کارهایی خواهید دید که پس از مدت بسیار کوتاهی ذهن و گوش و چشم شما به زبان انگلیسی عادت کرده است.
 

صدای خود را بالا ببرید

اگر می خواهید زبان انگلیسی را با سرعت بالایی فرا بگیرید بهتر است مطالبی که می خوانید را با صدای بلند بیان کنید. منظور ما این نیست که فریاد بزنید منظورمان این است که با صدا زبان انگلیسی را بخوانید. دلیل این امر این است که هنگامی که شما مطلبی را به زبان می آورید همان لحظه گوش شما در حال شنیدن آن کلمات است و این خود مانند کاتالیزری است که به یادگیری سریع تر زبان انگلیسی کمک می کند.
 

صحبت کردن با دوستان، آشنایان و هم کلاسی های کلاس زبان

تمرین کردن زبان انگلیسی باعث می شود تا بتوانید سریع تر زبان انگلیسی یاد بگیرید. بنابراین اگر بتوانید با کسی که هماهنگ با شما در حال یادگیری زبان انگلیسی است ساعات و یا دقایقی را در روز به صحبت کردن بپردازید باعث می شود سرعت یادگیری زبان انگلیسی شما افزایش پیدا کند.
با این کار ضعف های طرفین مشخص و سپس برطرف می شود و همچنین تکرار عبارات و کلمات باعث می شود تا ماندگاری آنها در ذهن شما بیشتر شود. بنابراین حتی اگر بتوانید این کار را با یکی از دوستان خود انجام دهید و آن را به یک برنامه منظم تبدیل کنید موفقیت شما تضمین خواهد شد.
 

گوش کردن به اخبار

اخبارگویان افرادی هستند که به زبان محلی تسلط کامل دارند و شیوا صحبت می کنند بنابراین اگر بتوانید در روز حداقل 15 دقیقه به گوش دادن اخباری که محتوای آن را نیز دوست دارید گوش دهید عملا در حال عادت دادن گوش خود به زبان انگلیسی هستید. بنابراین یکی از مهمترین روش های یادگیری سریع زبان انگلیسی گوش دادن به اخبار می باشد. اگر دسترسی به اخبار آنلاین ندارید می توانید به ویدیوهای ضبط شده از اخبار انگلیسی که در شبکه های اجتماعی پخش شده اند گوش دهید. آن چیزی که مهم است عادت دادن گوش به زبان انگلیسی است و فراموش نکنید که هدف ما در این مقاله بیان راهکارهایی است که به یادگیری سریع زبان انگلیسی کمک می کند.
 

مطالعه درباره موضوع هایی که به آن علاقمند هستید

اگر می خواهید زبان انگلیسی با سرعت بیشتری یاد بگیرید بهتر است مطالبی را یاد بگیرید که موضوع آن را می پسندید فرض کنید شما به آشپزی علاقمند هستید. بنابراین چقدر زبیا خواهد بود اگر همه کلمات کاربردی در آشپزخانه را یاد بگیرید . یا حتی انواع خوراکی ها، سبزیجات و میوه ها را یاد بگیرید. بنابراین اینکه شما به موضوعی علاقه داشته باشید ناخودآگاه شما را ترغیب می کند تا مطالب جدید زبان انگلیسی را با سرعت بیشتری یاد بگیرید.
 

کتاب داستان بخوانید

در هر سطحی از زبان انگلیسی که باشید کتاب داستان های متناسب با شما به وفور یافت می شود. کتاب داستان به دلیل جذاب بودن انگیزه ای در زبان آموز ایجاد می کند تا در کنار یادگیری زبان انگلیسی داستانی جالب را نیز بخواند. شما می توانید یک کتاب داستان را تهیه نمایید و روزی برای مثال فقط دو صفحه از آن را بخوانید با این کار هم با موضوع داستان آشنا می شوید و هم به یادگیری سریع تر زبان انگلیسی کمک کرده اید.

 

سرسخت باشید

ممکن است ابتدای مسیر یادگیری زبان انگلیسی سخت به نظر برسد. این طبیعی است. زیرا شروع هر کاری همواره با چالش هایی  همراه خواهد بود و یادگیری زبان انگلیسی از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین اگر می خواهید به سرعت زبان انگلیسی را یاد بگیرید باید با چالش اولیه یادگیری زبان انگلیسی مواجه شده و کم نیاورید. سرسخت بودن در این امر کمک شایانی به حفظ شما در مسیر یادگیری خواهد کرد. اگر بتوانید بر این چالش فائق آیید خواهید دید که پس از مدت کوتاهی سرعت یادگیری زبان انگلیسی شما افزایش پیدا کرده و از این موضوع لذت خواهید برد.
 

اگر می توانید فشرده کار کنید

اگر زمان کافی برای یادگیری زبان انگلیسی دارید بهتر است خود را غرق یادگیری آن نمایید. منظور ما این است که هر روز با زبان انگلیسی در تعامل باشید. همچنین در کلاس های فشرده شرکت نمایید در چنین حالتی ذهن شما دائما درگیر یادگیری زبان انگلیسی خواهد بود و سرعت یادگیری شما بیشتر خواهد شد. البته توجه داشته باشید که حجم مطالب جدیدی که قرار است در یک روز یاد بگیرید نباید بیشتر از توانایی شما باشد. زیرا ممکن است تاثیر معکوس گذاشته و باعث دل زدگی شما شود. بنابراین باید حد خود را پیدا کنید و البته کمی به خود فشار آورید و سخت کوش باشید. برنامه ریزی و زمان بندی را دقیق تر انجام دهید و نگذارید زمان شما تلف شود.
 

از یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرید

اگر به این باور برسید که یادگیری زبان انگلیسی می تواند آینده زندگی و آینده شغلی شما را متحول سازد قطعا انرژی بیشتری را برای آن صرف خواهید کرد. اما اگر تصور کنید که صرفا مجبورید آن را به عنوان یک ابزار یاد بگیرید احتمالا در نیمه راه پشیمان خواهید شد و یا حتی اگر پشیمان هم نشوید گاهی اوقات با اکراه به سراغ یادگیری آن خواهید رفت.
این موضوع را یک بار برای همیشه برای خود حل کنید. ابتدا عاشق یادگیری زبان انگلیسی  شوید و سپس برای یادگیری آن برنامه ریزی کنید. با این کار هدف شما یعنی تسریع در یادگیری زبان انگلیسی محقق خواهد شد.
 

اگر به کلاس می روید، غیبت نکنید

حتی یک غیبت در کلاس های زبان انگلیسی ممکن است شما را روزها عقب بیندازد. زیرا نکاتی که اساتید مجرب به شما تدریس خواهند کرد چکیده مطالبی است که برای یادگرفتن آن روزها و روزها تلاش کرده اند و زمان گذاشته اند. بنابراین ارزش واقعی مطالبی که در یک جلسه به شما آموزش داده خواهد شد، بسیار بیشتر از آن چیزی است که در یک نگاه ساده به نظر می رسد.
 

نتیجه گیری

اگر به دنبال آموزش سریع و پایه ای و درست زبان انگلیسی هستید  می توانید از ما¬حصل تلاش چند ساله مدیران ارشد آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک استفاده کنید. در این مقاله نمی توان به جزییات شیوه های ابداعی این مجموعه اشاره کرد. زیرا  این شیوه در عین سادگی و شیوایی ، دارای پیچیدگی های بسیار ظریفی است که برای درک ساختار آن باید با کارشناسان این مجموعه مشاوره داشته باشید. لذا مشاوران ما در این مجموعه همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با این شیوه می باشند. ما در آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک مشتاقانه منتظر شما زبان آموزان عزیز هستیم تا کاری کنیم دیگر به دنبال کلاس زبان انگلیسی جدید و یا کتاب و شیوه جدید نگردید قطعا و یقینا می توانید زبان انگلیسی را سریع یاد بگیرید . نتیجه این شیوه در سطح زبان انگلیسی زبان آموزان این مجموعه مشهود می باشد.
کافیست با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرد و از آنها درخواست مشاوره داشته باشید.
همانطور که در ابتدای این مقاله نیزتوضیح داده شد تمرین و تکرار جز لاینفک یادگیری زبان انگلیسی است لذا ما در این مقاله نکات رایج و کلیدی را که در راستای یادگیری زبان انگلیسی باید بدانید به شما گوشزد می کنیم.
 


کلام آخر

آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک در راستای کمک به یادگیری زبان انگلیسی به این نکته نیزتوجه کرده که زمان زبان آموز نباید تلف شود و باید آموزش زبان انگلیسی با سرعت زیادی پیش رود. تمامی کتاب ها، انیمیشن ها، متدها، بازی ها و رفتارهایی که در این مجموعه طراحی و تدوین شده اند در راستای آموزش سریع، دقیق، بی نقص و ماندگار می باشند.
 

ویدئوهای آموزشی زبان انگلیسی تولیدی توسط این مجموعه

در این راستا پیشنهاد می کنیم تعدادی از انیمیشن های تولید آموزشگاه زبان انگلیسی چکاوک را مشاهده نمایید .
 

 

همچنین می توانید برای دریافت مشاوره با کارشناسان ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

 

 

جدیدترین ها

جدیدترین مطالب و مقالات انگلیسی

کلمات پرکننده یا فیلر (Filler) چه هستند؟ کلمات فیلر به همراه مثال

کلمات پرکننده یا فیلر (Filler) چه هستند؟ کلمات فیلر به همراه مثال

ادامه مطلب
چرا زبان انگلیسی بهترین و پرکاربردترین زبان دنیاست؟

چرا زبان انگلیسی بهترین و پرکاربردترین زبان دنیاست؟

ادامه مطلب
استفاده از هوش مصنوعی در آموزش زبان انگلیسی: پتانسیل‌ها و چالش‌ها

استفاده از هوش مصنوعی در آموزش زبان انگلیسی: پتانسیل‌ها و چالش‌ها

ادامه مطلب
راهنمای عمومی و جامع آزمون تافل TOEFL و آیلتس IELTS

راهنمای عمومی و جامع آزمون تافل TOEFL و آیلتس IELTS

ادامه مطلب
جدیدترین ها

پربازدیدترین مطالب و مقالات انگلیسی

صد داستان کوتاه انگلیسی سطح مبتدی (ساده) تا پیشرفته با ترجمه فارسی

صد داستان کوتاه انگلیسی سطح مبتدی (ساده) تا پیشرفته با ترجمه فارسی

ادامه مطلب
ضرب المثل و اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی با ترجمه فارسی

ضرب المثل و اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی با ترجمه فارسی

ادامه مطلب
آموزش تضمینی زبان انگلیسی

آموزش تضمینی زبان انگلیسی

ادامه مطلب
آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

ادامه مطلب
  1401-03-21
  آموزش زبان انگلیسی